5 مدل ناخن که دست های تان را زیبا می کند!!
به همان اندازه که رنگ و طرح ناخن برایتان اهمیت دارد، فرم ناخن هایتان نیز باید متناسب با انگشتان تان باشد ، اگر دوست دارید بدانید که چه مدل ناخنی به دستهای شما می آید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ناخن های بلند انگشتان تان را زیبا می کند اما آیا هر مدل ناخنی به دست های شما می آید؟ وقتی ناخن ها را مانیکور می کنید باید در انتخاب مدل ناخن دقت کنید اما آیا می دانید که بهترین مدل برای انگشتان شما کدام است. به همان اندازه که رنگ و طرح ناخن برایتان اهمیت دارد، فرم ناخن هایتان نیز باید متناسب با انگشتان تان باشد در غیر این صورت دستهایتان جذابیت خود را از دست خواهند داد. اگر دوست دارید بدانید که چه مدل ناخنی به دستهای شما می آید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

چه مدل ناخنی به دستهایتان می آید؟

اگر چه تنوع بسیاری در مدل های مختلف ناخن وجود دارد اما از میان آنها 5 مدل حرف اول را می زند یا به بیانی پایه و اساس دیگر مدل ها هستند. مربع، گرد، بیضی، بادامی و بیضی-مربع. برای این که تشخیص دهید کدام مدل برای دست های شما مناسب است، باید طول و پهنای انگشتان تان را در نظر بگیرید.

 

 

nail01.jpg

ناخن های بادامی

ناخن های بادامی شکل در قسمت بالای خود باریک تر می شوند. اگر چه این مدل برای ناخن های کوتاه مناسب نیست اما برعکس روی انگشتان بلند و کشیده بسیار زیبا و جذاب است. از آنجا که این مدل ظریف و کشیده است، اگر انگشتانی باریک و بلند دارید، حتما آن را امتحان کنید. اگر خواستید که ناخن هایتان را به این فرم سوهان بکشید و لاک بزنید، پیشنهاد ما به شما لاک هایی به رنگ های خنثی یا کمرنگ با طرح های هنری است.

 

 

ناخن های گرد

ناخن های گرد

اگر دوست دارید که ناخن هایتان را کوتاه نگه دارید، مدل گرد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.  مدل گرد ناخن که مدلی کوتاه و طبیعی است برای افرادی که انگشتان کوتاه و پهنی دارند، مناسب است. این مدل ناخن های شما را باریک و بلندتر نشان خواهد داد، بنابراین اگر انگشتان تان باریک است، بهتر است که این مدل را انتخاب نکنید. از آنجا که این مدل ناخن کوتاه است و به مراقبت زیادی احتیاجی ندارد، برای خانم های شاغل که وقت زیادی برای گذراندن در سالن های آرایشی ندارند، بسیار مناسب است.
 اگر به دنبال رنگی مناسب برای آن می گردید، باید بگوییم که هر رنگی با این طرح ناخن جور در می آید. رنگ های خنثی، روشن یا حتی جیغ.. رنگ لاک تان کاملا بستگی به حال و هوای آن روزتان دارد، بنابراین در انتخاب آن هیچ محدودیتی ندارید.

 

 

ناخن های مربع

ناخن های مربع

درست شبیه ناخن های گرد، ناخن های مربعی نیز برای انگشتان کوتاه مناسب است. برای بدست آوردن این مدل، باید دو ضلع جانبی ناخن را موازی و صاف سوهان کنید. لبه آزاد ناخن باید بر این دو ضلع عمود باشد. وقتی مربع کاملی بدست آوردید، سوهان ناخن را بردارید و دو گوشه تیز آن را کمی انحنا دهید. از دیگر فواید این مدل آن است که استقامت بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و به سختی می شکند.
برای لاک ناخن هایتان نیز ما رنگی روشن، جیغ و براق را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

 

ناخن های بیضی - مربع

ناخن های بیضی - مربع

یکی دیگر از مدل های ناخن برای افرادی که ناخن های بلند را ترجیح می دهند، مدل بیضی- مربعی است که به مدل بالرینی نیز مشهور است. برای این مدل باید ناخن هایتان بلند و باریک باشد. با ادغام مدل شیک بیضی و مدل مربع، این مدل ناخن را بدست می آورید که برای اکثر خانم ها مناسب است. ابتدا ناخن خود را به شکل مربع کامل درآورید و اضلاع جانبی آن را صاف و موازی کنید. زوایای تیز را سنباده بکشید تا گرد و منحنی شود. البته نباید آنقدر این دو زاویه را گرد کنید که از مدل مربعی بیفتد.
اگر به فکر رنگ لاک تان هستید، باید اضافه کنیم که هر رنگ لاکی، از رنگ های کمرنگ و ملایم گرفته تا رنگ های جیغ و پر رنگ، روی این مدل ناخن به زیبایی می درخشد.

 

 

ناخن های بیضی

ناخن های بیضی

مدل بیضی ناخن از مدل هایی است که هم برای انگشتان کوتاه و پهن هم برای انگشتان بلند و کشیده مناسب است. این مدل تقریبا شبیه به مدل بادامی است با این تفاوت که باید قسمت بالای آن را پهن تر سوهان بکشید.
اگر این مدل را برای انگشتان تان استفاده کرده اید، از لاک هایی با رنگ های پاستلی و طرح های هنری برای تزیین آن استفاده کنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل