مرتب کردن ابرو در خانه با چند راهنمایی ساده!!
 ابروها از مهم ترین قسمت های صورت است که تاثیر بسیاری در زیبایی صورت شما می گذارد. برای مرتب کردن ابروهای تان نیازی به رفتن به آرایشگاه و صرف هزینه های بالا نیست. با راهنمایی زیر به راحتی می توانید ابروهای تان را مرتب کنید.

 چگونه در خانه ابروهایم را مرتب کنم؟

یکی از مهم‌ترین اجزای آرایش صورت، ابروها هستند و برای مرتب کردن آنها باید وقتی را اختصاص دهید. هیچ چیزی بدتر از این نیست که ابتدا چتری‌هایتان را مرتب کنید، سپس بلافاصله در آینه نگاه کنید و ببینید چقدر ابروهایتان نامرتب هستند! قبل از اینکه خودتان را برای نادیده گرفتن چنین اصل مهمی در روتین زیبایی خود توبیخ کنید، خونسردیتان را حفظ کنید. می‌توانید با چند اقدام احتیاطی ساده، مطمئن شوید ابروهایتان را کاملا تحت کنترل دارید. ابروهایتان را در خانه اصلاح کنید تا همیشه فوق العاده بنظر برسد.

 

شکل ابروهایتان را تعیین کنید

پیش از هر چیز، با استفاده از یک قلم آرایش و یا خط‌کش (و یا هر جسم صاف دیگر) یک خط مستقیم از لبه سوراخ بینیتان تا گوشه‌ی داخلی چشمتان مشخص کرده و انتهای آنرا به ابرویتان برسانید. این نقطه، جایی است که ابرویتان باید شروع شود. سپس یک خط از همان نقطه در کنار سوراخ بینیتان تا گوشه بیرونی همان چشمتان مشخص کنید. این نقطه جایی خواهد بود که ابرو باید به پایان برسد.

 

قبل از برداشتن ابرو، شکل آنرا مشخص کنید

از شابلون‌های ابرو استفاده کنید تا بهترین قوس ابرو برایتان پیدا شود. شابلون‌های ابروی آنساتازیا با ۵ مدل مختلف انتخاب خوبی هستند. کارتان را با استفاده از یک ژل و یا مداد ابرو به پایان برسانید. بهتر است از مداد‌های زاویه دار استفاده کنید. این کار باعث می‌شود بتوانید قوس ابروی رویایی خود را پیدا کنید.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مدل ابرو

 

موهای سرگردان ابروهای تان را تمیز کنید

بعد از استفاده از شابلون برای تعیین قوس ابرویتان، باید همه‌ی موهای اضافه را با موچین تمیز کنید. از کرم بعد از اصلاح استفاده کنید تا هرگونه قرمزی کاهش یابد.

 

زمان کوتاه کردن ابروهایتان را بدانید

برای تعیین طول ابروهایتان از قیچی استفاده کنید. از یک قلم‌موی شانه‌ای کوتاه برای شانه کردن موهای ابروهایتان استفاده کنید. موهایی که بالاتر از خط صاف ابروهایتان ایستاده باشند باید با قیچی کوتاه شوند.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : پرپشت کردن ابرو با 4 روش خانگی

 

بدانید چه زمانی ابروهایتان را رام کنید

بعد از پر کردن ابروهایتان با مداد یا پودر، مطمئن شوید موها سرجایشان باقی می‌مانند. مطمئن شوید نمی‌خواهید بعد از تلاشی سخت به سرعت ابروهایتان نا مرتب شوند! برای مرتب نگه داشتن موهای سرکش از یک ژل ابرو استفاده کنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : fitnessmagazin.ir