مدل مو هایی برای جوان تر شدن
مدل مو یکی از انتخاب های مهم در زیبایی است که می تواند چهره شما را جوان تر از آنچه هستید نشان دهد.

چه مدل مو هایی در هر سن شما را جوان تر نشان می دهد؟

اگر دوست دارید که همچنان جوان به نظر برسید، به جز پوست صورت، باید به چیزهای دیگری نیز توجه کنید. شیوه لباس پوشیدن، آرایش و حتی مدل مو نیز تاثیر زیادی بر جوانی شما دارند. زمانی که صحبت از مو می شود، نه تنها مدل مو بلکه رنگ و نوع آرایش آن نیز اهمیت زیادی پیدا می کند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که چه مدل مویی شما را جوان تر نشان می دهد، با ما همراه باشید.

  بیشتر بدانید : مدل مو تابستانی 2018 مخصوص خانم هایی که صورت گرد دارند

مدل مو در دهه 20 سالگی

در دهه 20 سالگی شما می توانید هر مدل مویی را امتحان کنید. اما نکاتی هست که باید به آنها دقت کنید. به عنوان مثال پس از حمام اجازه دهید که موهایتان به طور طبیعی خشک شود. اگر می خواهید آن را حالت دهید، از کرم های مو استفاده کنید تا پف موهایتان را بخواباند، زیرا موهای حجیم سن شما را بیشتر نشان خواهد داد.

 برای مدل موهایتان، شما می توانید هر مدلی را امتحان کنید، این کاملا بستگی به فرم صورت تان دارد. پس بهتر است که قبل از انتخاب هر مدل مویی،  فرم صورت تان و مدلی که به آن می آید را شناسایی کنید. حال زمان خوبی برای چتری است، پس شانس خود را در این سن از دست ندهید.

مدل مو در دهه 30 سالگی

اگر زندگی پر مشغله ای دارید به طوری که نمی توانید وقت زیادی را صرف موهایتان کنید، پیشنهاد ما به شما موهای کوتاه است. این مدل مو نه تنها زیبا و جذاب است بلکه به سادگی نیز حالت می گیرد. اگر هم وقت آراستن کل موهایتان را ندارید، تنها قسمت جلوی آن را سشوار بکشید و بگذارید که باقی موهایتان به طور طبیعی خشک شود. 

اگر دوست دارید که موهایتان حجیم باشد، اضافه کردن کمی حجم به آن اشکالی ندارد. برای رنگ موهایتان هم، هایلایت روشن می تواند شما را جوان تر از آنچه هستید، نشان دهد.

مدل مو در دهه 40 سالگی 

40 سالگی بهترین زمان برای انتخاب یک مدل موی ثابت است. در این سن مدل موی شما نشاندهنده شخصیت تان است. فرقی ندارد که چه مدل مویی را انتخاب می کنید، در هر صورت چتری می تواند سن شما را کمتر نشان دهد. هر چه حجم موهایتان در اطراف سر کمتر باشد،  بهتر است. 

 در مورد رنگ موهایتان هم، هایلایت بهترین انتخاب است از این رو که گرما و شادابی بیشتری به چهره شما می بخشد.

مدل مو در دهه 50 سالگی

اغلب خانم ها در سن 50 سالگی موهای کوتاه را ترجیح می دهند، اما از نظر کارشناسان حرفه ای، موهای بلند سن را کمتر نشان می دهد. همانطور که شما هم می دانید، موهای بلند نشانه ای از شادابی و سلامت است. چند تار مو برای چتری نیز می تواند شما را در سن 50 سالگی جوان و زیباتر نشان دهد.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل