مژه های تان را بدون ریمل پرپشت و مشکی کنید
مژه‌هایی تیره و پرپشت ‌تر بدون ریمل تنها چیزیست که شما به دنبال‌ آن هستید و خب، ما در ادامه‌ی این مطلب به شما نقشه‌ی راهنما برای رسیدن به آن را می‌دهیم.

مژه‌هایی پرپشت تر بدون ریمل

آیا می‌خواهید بدون ریمل زدن، مژه‌هایی پرپشت‌ تر داشته باشید؟ بدون نگرانی از خشک شدن و ریختن ریمل ‌تان در طول روز؟ به طوری که انگار آرایش شده از تختخواب بیرون می‌آیید، در صورتی که عملا آرایشی ندارید؟

 بیشتر بدانید : پرپشت و ضخیم شدن مژه با 3 روش معجزه گر خانگی

مژه‌ها را به صورت حرفه‌ای رنگ کنید

روی کلمه‌ « حرفه‌ای » تأکید می‌کنیم چرا که قطعا رنگ گذاشتن اطراف چشم‌، کاری نیست که خودتان در خانه انجام دهید. اگر به طور طبیعی مژه‌هایی روشن دارید، یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند آن‌ها را رنگ کند تا بدون استفاده از ریمل مژه‌هایی ضخیم، پرپشت و بلند تر داشته باشید. در حالی که با هر بار شستشو صورت، کم‌ رنگ تر می‌شود اما برای چند ماه دوام دارد.

 

اکستنشن مژه را امتحان کنید

اکستنشن دانه به دانه مژه‌ها ( باز هم توسط آرایشگر حرفه‌ای! ) روشی عالی برای داشتن مژه‌های پرپشت بدون ریمل است. البته نیاز است تا روتین زیبایی ‌تان را کمی تغییر دهید، برای مثال روغن، چسب مژه را در خود حل می‌کند اما جای نگرانی نیست، آرایشگرتان همه‌ی نکات را به شما خواهد گفت. شما نیاز به جلسات ترمیمی خواهید داشت که نیاز به وقت و هزینه‌ی بیشتر دارد اما اگر می‌خواهید همان لحظه که از خواب بیدار می‌شوید، صورت‌ تان آرایش شده به نظر برسد، این همان چیزی است که نیاز دارید.

 

از سرم مژه استفاده کنید

Latisse، RevitaLash و سرم مژه و ابرو Elizabeth Arden’s Prevage همگی از سرم های مژه‌ی خانگی هستند. هر کدام از آن‌ها به نوعی برای طول عمر بیشتر مژه‌ های شما ساخته شده‌اند، برای مثال Prevage و RevitaLash مژه‌ها را تقویت کرده تا در نتیجه کمتر مستعد شکستن باشند و Latisse طول عمر مژه روی پلک‌ هایتان را بیشتر می‌کند. به هر حال نتیجه‌ استفاده از هر کدام از این محصولات برای شما مژه‌ هایی پرپشت، ضخیم و سالم‌تر خواهد بود. اگر ابرو‌ هایتان بیش از ریخته یا صرفا می‌خواهید ابرو های پرپشت تری نیز داشته باشید، می‌توانید از این محصولات برای آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

از ریمل رنگ کننده استفاده کنید

بسیار خب، استفاده از ریمل Rimmel London’s New Volume Colourist روشی بدون ریمل محسوب نمی‌شود و کاملا برعکس است اما اجازه می‌دهد حداقل هر چند وقت یک بار از ریمل زدن خلاص شوید. این ریمل جدید با رنگ موقت، مژه‌ها را تیره ‌تر می‌کند. هرچه بیشتر استفاده کنید، مژه‌ها رنگ بیشتری می‌گیرند و پس از دو هفته شما مژه‌هایی تیره ‌تر دارید. این رنگ موقت پس از آخرین مصرف به آرامی پاک می‌شود.

  بیشتر بدانید : کدام ریمل( پلاستیکی، مژه دار، معمولی) برای مژه های شما مناسبتر است؟

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : fitnessmagazin.ir