لاغری صورت با چند ترفند آرایشی
لاغر شدن آرزوی تمام خانم هایی است که به دنبال زیبایی هستند. در این مقاله به شما چند ترفند آرایشی را آموزش می دهیم که بتوانید صورت تان را لاغر نشان دهید.

تناسب اندام دغدغه اکثر خانم هاست. به ستاره های چاق نگاه کنید، آیا به نظرتان آنها لاغرتر از آنچه در واقعیت هستند، به چشم نمی آیند؟ بله درست است. آنها ترفندهای زیادی را به کار می گیرند تا لاغرتر به نظر برسند، اما چگونه؟ مدل آرایش، مدل لباس و... تمام شان روی چاقی و لاغری ما تاثیر می گذارند. اگر دوست دارید شما هم با ترفندهای لاغری آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چگونه به کمک آرایش، صورت خود را لاغرتر کنید؟

احتمالا شما هم تا به حال یک رنگ کرم پودر را به کل صورت تان می زدید اما می توانید از این به بعد به کمک چند رنگ کرم پودر به صورت تان حجم دهید. فقط حواس تان باشد که این کار را چگونه انجام می دهید زیرا اگر اشتباه کنید، تاثیری برعکس خواهد داد.

 

نحوه استفاده صحیح از کرم پودر برای لاغر به نظر رسیدن صورت

نحوه استفاده صحیح از کرم پودر برای لاغر به نظر رسیدن صورت

استفاده از یک کرم پودر خوب، اولین و مهمترین مرحله است. برای این مرحله شما باید از دو رنگ کرم پودر استفاده کنید. یکی از آنها باید همرنگ پوست تان باشد و دیگری کمی تیره تر.

برای بینی، چانه و زیر چشم هایتان از رنگ روشن استفاده کنید و برای قسمت هایی چون گونه، ناحیه کنار بینی و دو طرف پیشانی رنگ تیره را به کار گیرید. فقط یادتان باشد که آنها را به کمک پد یا شت خوب ترکیب و محو کنید.

 

استفاده از مدل ابرو مناسب برای لاغر به نظر رسیدن صورت

استفاده از مدل ابرو مناسب برای لاغر به نظر رسیدن صورت

پس از کرم پودر، نوبت مدل ابرو می شود. از آنجا که ابرو تاثیر زیادی بر چاق و لاغری صورت تان دارد، توصیه می کنیم که آن را نادیده نگیرید. به تصاویر زیر دقت کنید و ببینید که چگونه فرم ابروی ستاره ها بر چهره آنها تاثیر گذاشته است. در واقع آنها با پر پشت کردن و بلندتر کردن ابروها، از گردی صورت شان کاسته اند.

 

فرم ابروهایتان نیز اهمیت زیادی دارد. یک ابروی طبیعی و متناسب به شکل زیر است

فرم ابروهایتان نیز اهمیت زیادی دارد. یک ابروی طبیعی و متناسب به شکل زیر است

 

یادتان باشد که از نازک کردن و کوتاه کردن قد ابروهایتان به شدت خودداری کنید زیرا حجم بیشتری را به صورت تان می دهد.
ابروی قوس دار بهترین حالت برای صورت های چاق است، از این رو که قوس آن توجه چشم ها را به خود جلب می کند و در نتیجه قوس صورت کمتر به چشم می آید.
از آنجا که ابروهای مشکی تمام توجهات را به سمت خود جلب می کند طوری که دیگر زیبایی های صورت به چشم نمی آید، بهتر است که از مداد ابرو قهوه ای استفاده کنید. در این صورت چهره شما حالت مصنوعی نیز به خود نمی گیرد.

 

ترفندهای آرایش گونه برای لاغر به نظر رسیدن صورت

ترفندهای آرایش گونه برای لاغر به نظر رسیدن صورت

اگر گونه هایی چاق دارید، از رژ گونه های روشن استفاده نکنید. بهترین انتخاب برای شما رژ گونه برنزه است که به صورت تان حجم داده و شما را لاغرتر نشان می دهد.
یکی دیگر از نکاتی که باید بدان توجه کنید این است که رژ گونه را درست بر گونه هایتان بزنید. بدین صورت که آن را از بالای گونه هایتان شروع کرده و تا پایین آن، یعنی کنار بینی، بکشید. با این روش، صورت شما کشیده تر خواهد شد.
ما رنگ کاراملی، نارنجی و صورتی تیره را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل