هاشور ابرو چیست و برای پر کردن ابرو مناسب است؟
با هاشور ابرو، ابروها به صورت نیمه دائم به رنگ دلخواه شکل می گیرند و دیگر نیاز نیست که برای رسیدن به مدل ابروی دلخواهتان هر روز بخواهید به آن ها مداد یا سایه بکشید

آیا هاشور ابرو برای پر کردن ابروها مناسب است؟
هاشور,اشور ابرو,مدل هاشور ابرو,آیا هاشور ابرو برای پر کردن ابروها مناسب است؟

اگر همین الان به کیف آرایشتان نگاه کنید می بینید که حداقل یک محصول زیبایی برای ابرو ها دارید. هر کسی به روش های مختلف چه با سایه و چه با مداد می خواهد ابروهای زیبایی داشته باشد. امروزه خانم های زیادی هستند که این لوازم را برای همیشه کنار گذاشته و به سمت میکروبلیدینگ ( هاشور ابرو ) رفته اند. میکروبلیدینگ ( هاشور ابرو ) یک روش تاتو نیمه دائم است که ابروها را به شکل کاملا طبیعی قوس می دهد.

بیشتر بدانید : چطور ابروی تاتو شده مثل ابرویی طبیعی دیده شود!؟

بیشتر بدانید : پرپشت کردن ابرو در یک هفته!

با میکروبلیدینگ ( هاشور ابرو ) ابروها به صورت نیمه دائم به رنگ دلخواه شکل می گیرند و دیگر نیاز نیست که برای رسیدن به مدل ابرو ی دلخواهتان هر روز بخواهید به آن ها مداد یا سایه بکشید. مثل این که رویای شما به حقیقت بپیوندد درسته؟ و اما فرآیند میکروبلیدینگ  ( هاشور ابرو ) به این شکل است:
ابتدا قبل از انجام این کار با یک متخصص ابرو مشورت کنید. نمی شود که از همان اول کار فرد را روی میز نشاند و شروع به هاشور زدن کرد. اول باید دید فرد مورد نظر چه مدل ابرویی می خواهد سپس با مداد خطوط نازکی به شکل ابرو روی ابروها کشیده می شود که همان نقش استنسیل را ایفا می کند. شاید این کار ۲۰ الی ۳۰ دقیقه طول بکشد چون می خواهید به مدل ابروی مطلوب برسید. در مرحله بعد کرم بی حس کننده روی آن کشیده می شود تا درد کمتری احساس شود. ۱۵ دقیقه بعد کار را شروع کنید. بعضی ها هیچ دردی احساس نمی کنند اما بعضی ها حساسیت بالایی دارند. “این کار مثل برداشتن ابرو با سرعت بالاست”

بیشتر بدانید : مدلهای زیبا ی ابرو مناسب دختران و خانمها

بعد از این که ابروها بی حس شد، آرایشگر متخصص ابرو از ابزار قلم شکلی که انتهای آن تیغی تعبیه شده که شامل ۱۵ سوزن بسیار ریز است که با استفاده از آن شروع به قلم زدن ابروها می کند. خطوطی که با این سوزن های ریز کشیده می شود به نازکی تارهای ابروی خودتان است بنابراین بسیار طبیعی جلوه می دهند. بعد از این مرحله با ابزاری مشابه قبلی بین خطوطی که قلم زده شده اند را با استفاده از رنگ گیاهی پر می کنند.

پس از اتمام کار دور ابرو دچار التهاب می شود و تا زمانی که التهاب از بین برود رنگ ابروها کمی تیره تر از آن چیزی است که انتظار دارید. پس باید منتظر بمانید تا التهاب کاملا از بین برود. بنابراین باید از آفتاب، سونا، حمام بخار و استخر به مدت ۲ هفته فاصله بگیرید. هاشور ابرو در ۳ ماه اول نیاز به ترمیم دارد تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

شاید میکروبلیدینگ 
( هاشور ابرو ) ارزان نباشد اما تا ۲ سال ماندگاری دارد. این روش از نظر امنیتی قابل اطمینان است و ضرری ندارد اما یکسری نکات را باید در رابطه با آن در نظر گرفت. اول این که هر وقت روی پوست زخم ایجاد شود زمینه برای التهاب ایجاد می شود و دوم این که قبل از انجام این کار از استریله بودن سوزن های ابزار میکروبلیدینگ  ( هاشور ابرو ) مطمئن شوید. حتما در مورد جایی که می خواهید برای این کار بروید به اندازه کافی تحقیق کنید تا از مجرب بودن آنها اطمینان حاصل کنید.


بیشتر بدانید : اگر می خواهید ابروهای تان را هاشور بزنید حتما این مقاله را بخوانید

بیشتر بدانید : هاشور ابرو یا تاتو؟ کدام برای پر کردن ابروها بهتر است؟

بیشتر بدانید : روشهای مرتب کردن ابرو مخصوص دختران جوان!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir