درشت کردن چشم با 10 ترفند آرایشی جالب!
هر چه چشم ها زیباتر، جذابیت بیشتر. هر چه چشم درشت تر، چهره، زیباتر. از این رو، ترفندهای ساده آرایشی برایتان ذکر کرده ایم تا با کمک آنها، چشم های خود را بزرگ تر از آنچه هست، نشان دهید.

10 ترفند برای درشت‌ نشان دادن چشم‌ها

چشم، دریچه ای به روح است و بیشتر زیبایی و جاذبه انسان ها در چشمان آنها جمع شده است. با نگاه می توان به اعماق فکر یک انسان نفوذ کرد.

بالا کشیدن چروک چشم ها

چروک های اطراف چشم، عمق و فرم چشم را نشان می دهند. منظور از چروک، خطوطی است که در اطراف چشم ها قرار دارند. برای اینکه چشم ها را بزرگ تر نشان دهید، با سایه و مداد، آنها را بالا بکشید. یک خط ساده در ادامه چشم و مژه ها به بیرون بکشید. با فرچه، سایه را به بیرون و سپس در امتدا گردی پشت پلک، به داخل بکشید و محو کنید. ترجیحا این امتداد خط از چشم بیرون نزند تا حالت طبیعی تری داشته باشد و فقط باعث بزرگ دیده شدن چشم بشود.

استفاده از رنگ آبی در آرایش چشم

به جای مداد سیاه، از مداد، ریمل و سایه آبی استفاده کنید. آبی باعث می شود تا سفیدی چشم شما بیشتر و براق تر دیده شود. سایه آبی را نیز در قسمت داخلی چشم، کم‌رنگ تر و در قسمت بیرونی، پررنگ تر بکشید. همین کار ساده توهم بزرگ تر بودن ایجاد می کند.

برای درشت نشان دادن چشم های تان به سمت بالا ریمل بزنید

برای اینکه چشم ها درشت تر شوند، چند ریمل مختلف روی مژه ها بزنید و مژه ها را به طور کامل به سمت بالا ریمل بزنید. اول از ریمل بلند کننده و سپس از انواع حجم دهنده و پرپشت کننده استفاده کنید. مرکز مژه ها را به سمت بالا برس بکشید تا چشم ها گرد و بزرگ دیده شوند.

استفاده از مژه مصنوعی برای درشت نشان دادن چشم

اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود.

استفاده از مداد طلایی برای درشت نشان دادن چشم

برای اینکه چشم درشت تر دیده شود، می توانید پشت خط چشم، یک خط نیز مداد طلایی یا صدفی بکشید. این رنگ، بازتاب خوبی دارد و باعث می شود تا چشم ها بازتر و زیباتر دیده شوند.

درشت نشان دادن چشم با سایه دودی

سایه دودی را در پشت پلک و زیر چشم استفاده کنید. این باعث می شود تا چشم درشت تر دیده شود. سایه دودی در زیر چشم موجب می شود تا سفیدی چشم بیشتر دیده شود و نتیجه آن بزرگ تر دیده شدن چشم است. از رنگ هایی که بیشتربه رنگ پوست شما شباهت دارد، استفاده کنید. رنگ نزدیک رنگ پوست باعث زیباتر دیده شدن آرایش می شود و توی ذوق نمی زند.

خط چشم برای درشت نشان دادن چشم

بعد از استفاده از ریمل، خط چشم های مایع گزینه های بسیار خوبی هستند. یک خط باریک پشت پلک بکشید تا باعث بزرگ دیده شدن چشم شود. البته خط چشم را فقط در همان قسمت داخلی چشم بکشید و بیرون نروید تا موجب درشتی شود.

حفظ سادگی

سایه سفید و ریمل با برق لب ساده ترین آرایش است و باعث زیبایی صورت نیز می شود.

رنگ ابروها

پس از چشم، باید سراغ ابرو بروید. ابروها را گرد و کمانی بکشید. با ریمل ابرو، ابروها را کمی پررنگ تر کنید تا زیبایی ابرو موجب دیده شدن چشم ها نیز بشود.

آرایش محو

با خط چشم های قهوه ای، زیر پلک را بکشید. این کار باعث می شود تا عمق چشم دیده شود. سپس روی آن ریمل بزنید.


بیشتر بدانید : ترفندهای آرایشی برای وقتی که زمان کم دارید!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آرایش چشم : این اشتباهات چشمهای تان را ریز و کوچک می کند

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 8 مدل زیبا برای آرایش چشم

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آرایش چشم : آموزش مرحله به مرحله 5 مدل آرایش چشم دودی

اگر می خواهید بیشتر بدانید : آرایش چشم : برای میهمانی های شب چشم های تان را اینگونه آرایش کنید


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل