مقایسه جالب مدل مو و آرایش مگان مارکل و کیت میدلتون در روز عروسی شان
مگان مارکل عروس جدید خانواده سلطنتی برای روز عروسی اش مدل مو و آرایش صورت بسیار ساده ای داشت. به همین بهانه در این مقاله مدل مو و آرایش مگان مارکل را با کیت میدلتون، عروس اول خانواده سلطنتی مقایسه کرده ایم

مقایسه مدل مو آرایش کیت میدلتون Kate Middleton با مگان مارکل Meghan Markle

آرایش صورت مگان مارکل Meghan Markle برای روز عروسی اش

آرایش صورت مگان مارکل Meghan Markle برای روز عروسی اش

شنیده ها حاکی از آن بود که مگان مارکل هم مانند کیت میدلتون آرایش روز عروسی اش را خودش انجام دهد ولی او تصمیم گرفت این کار را به هنرمند آرایشگر دنیل مارتین که دوست صمیمی اش هم بود بسپارد. در نتیجه او با این آرایش وارد مراسم عروسی اش شد، یک پوست براق و رژ لب صورتی کمرنگ با یک سایه دودی. که کاملا با آرایش کیت میدلتون در روز عروسی اش متفاوت بود.

آرایش صورت کیت میدلتون Kate Middleton برای روز عروسی اش

آرایش صورت کیت میدلتون Kate Middleton برای روز عروسی اش

مارک نیمیورکو Mark Niemierko که یکی از برنامه ریزهای عروسی های مهم است در سال 2011 اعلام کرده بود که هنرمند آرایشگر Arabella Preston قرار است آرایش کیت میدلتون را انجام دهد . این هنرمند حدود سه الی چهار جلسه آموزشی برای کیت میدلتون در آپارتمان شخصی خودش در چلسی برگزار کرد تا یک سری از نکات آرایشی را به او آموزش دهد.
کیت میدلتون برای آرایش روز عروسی اش ابروهایش را با مداد پررنگ تر کرد و به آنها زاویه داد. همچنین از خط چشم باریک برای بالا و پایین پلک هایش استفاده کرد.
همچنین کیت برای گون هایش از رژگونه صورتی استفاده کرد. برای رژ لب هم از رنگ صورتی بسیار ملایم استفاده کرد. آرایش صورت کیت در روز عروسی اش مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت.

مدل مو کیت میدلتون Kate Middleton برای روز عروسی اش

مدل مو کیت میدلتون Kate Middleton برای روز عروسی اش

کیت میدلتون که برای روز عروسی اش موهایی با قد متوسط داشت تصمیم گرفت مدل موهای تقریبا نیمه باز را انتخاب کند. او به جای فرقاز وسط، فرق یکطرفه را انتخاب کرد و موهایش را طوری آرایشکرد که روی گوش هایش حالت پیچ خوردگی داشته باشد.
بیشتر عروس های خانواده سلطنتی برای مو هایشان در روز عروسی از مدل موهای جمع استفاده می کردند و در این بین کیت جزو اولین کسانی بود که مدل موی باز را انتخاب کرده بود. مدل موی کیت با لباس یقه داری که از طراحی های الکساندرمک کوئین بود هارمونی بسیاری خوبی برقرار کرده بود.

مدل مو مگان مارکل Meghan Markle برای روز عروسی اش

مدل مو مگان مارکل Meghan Markle برای روز عروسی اش

مگان مارکل Meghan Markle بر عکس کیت برای روز عروسی اش مدل مو جمع آن هم با فرق از وسط انتخاب کرد. او بر عکس کیت که موهایش روی قسمتی از گوش هایش را پوششانده بود، کل موهایش را پشت گوش هایش پنهان کرد. Serge Normant مسئول آرایش موهای مگان مارکل Meghan Markle بود.

مدل مو مگان مارکل Meghan Markle در میهمانی شام خصوصی مراسم عروسی شان

مدل مو مگان مارکل Meghan Markle در میهمانی شام خصوصی مراسم عروسی شان

حتی مگان مارکل Meghan Markle برای میهمانی شام خصوصی هم همین مدل مو را انتخاب کرد اما با کمی تغییرات.


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ