مژه انتخاب شده را روی چشم گذاشته و آنرا از داخل چشمها به بیرون اندازه بگیرید...
 
 
 
مژه انتخاب شده را روی چشم گذاشته و آنرا از داخل چشمها به بیرون اندازه بگیرید و اضافی آنرا کوتاه کنید.گوشه بیرونی مژه را با موچین گرفته و چسب مخصوص آنرا خیلی کم روی نوار مژه بمالید- مژه را که با موچین نگه‌داشته‌اید از داخل چشم به بیرون گذاشته و بدون تماس بدیگر مژه‌ها روی مژه واقعی بگذارید. اگر احتیاج بود با ته موچین و با چشم بسته! مژه را در جای خود محکم کنید.
بعد از خشک شدن چسب آرام چشمها را باز کنید ، اگر جای را اشتباه کرده باشید مژه‌ها هم به پوست می‌چسبد که آرام می‌توانید مژه‌های اصلی را از هم جدا کنید. اگر اشتباه شد و مجبور شدید آنرا بردارید باید مژه را تمیز کرده و بد از خشک کردن دوباره مراحل بالا را تکرار کنید.
بعد از موفقیت کامل میتوانید با خط چشم مایع روی مژه و چسب را بکشید. البته تا این زمان باید چسب خشک شده و رنگ خود را از دست بدهد. و خوب برای امتحان می‌توانید مژه مصنوعی را خیلی آرام بردارید که اگر کار بدرستی انجام شده باشد اینکار عملی نخواهد بود. و آخرین مرحله با مالیدن ریمل مژه مصنوعی و حقیقی را به هم بچسبانید و بعد از این مراحل سایه چشم و دیگر رنگها را استفاده کنید.
 
نکته آخر: اگر کیفیت مژه مصنوعی خوب باشد میتوانید آنرا چندین بار استفاده کنید و الا بعد از یک بار دیگر قابل استفاده نخواهند بود.
 
گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع:niksite.com