اگر کنجکاوید که بدانید چه مدل آرایشی در پاییز امسال مد خواهد شد این مقاله را مطالعه کنید.
 
  

اگر کنجکاوید که بدانید چه مدل آرایشی در پاییز امسال مد خواهد شد با ما در این مقاله همراه باشید که مدلهای آرایش مد نیویورک در پاییز امسال را بررسی کرده ایم.

 

1.      ساده و شکیل:
 
یکی از مدلهای بسیار زیبا برای پاییز 2009 این آرایش ساده می باشد. که روی چشمها پایه رنگی کرم مرواریدی زده می شود و سپس یک سایه چشم تیره قهوه ای رنگ روی آن زده می شود به صورتی که سایه چشم به سمت گوشه چشم که می رسد روشن تر خواهد شد. کمی از سایه چشم در زیر چشمها هم زده می شود. رنگ پوست به رنگ طبیعی خود باقی خواهد ماند و با یک کرم پودر تیره تر پایین استخوان گونه ها برای برجستگی بیشتر تیره تر می شود. رنگ لبها به رنگ طبیعی، بژ و رنگ پریده می باشد.
 
 
2.      آرایش دودی:
 
آرایش دیگری که در این فصل مد خواهد شد به این صورت است که تمام تمرکز روی چشمها خواهد بود. لبها با رنگ طبیعی و مات می باشد که توجه را به سمت چشمها بیشتر می کند. رنگ سایه چشم دودی قهوه ای می باشد. برای ایجاد چهره ای جسور با نگاهی نافذ از رنگ رژ گونه سرخ و خط چشم تیره که به سمت بالا متمایل نشده است استفاده شده این خط چشم بسیار نازک و مشکی به آرامی محو می شود.
 
 
3.      جسور و زیبا:
 

این آرایش با سایه چشمی روشن، چشمها را از حالت طبیعی خارج نساخته و باتیره گی خود در انتهای چشم آنرا زیباتر و کشیده‌تر نشان می دهد. زمینه پوست کمی روشن تر از رنگ طبیعی می باشد و رژ گونه ها در پایین استخوان گونه برای برجستگی بیشتر زده می شود و روی لبها در قسمت وسط لب کمی برق لب اضافه می شود. 

 
تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
ماسك تميزكننده ليمو
راهنمای پاك كردن ریمل
آموزش گذاشتن مژه مصنوعی
چند مدل موی زیبا مخصوص دختر بچه ها(تصویری)!
مرتب کردن موی پسر بچه ها در منزل