انحراف نور همواره یکی از راه هایی بوده که به وسیله ی آن اضطراب چشم ها را برای زن ها حتی بعد از خواب هم از بین می برد و به وسیله ی فر مژه بهتر انجام می شود.
 
 
انحراف نور
انحراف نور همواره یکی از راه هایی بوده که به وسیله ی آن اضطراب چشم ها را برای زن ها حتی بعد از خواب هم از بین می برد و به وسیله ی فر مژه بهتر انجام می شود. اگر شما می خواهید با نگاهتان از کسی در خواستی بکنید، این یکی از راه های مناسب است.

فر کردن مژه هایتان را با فر مژه شروع کنید. بعد 3 یا بیشتر از انواع بهترین سایه چشم ها مثل متالیک یا صدفی استفاده کنید. حالا پلک هایتان را با خط چشم سفید رنگ بکشید.

از یک خط چشم ضخیم استفاده کنید و روی آن  را با پوشش های روشن و ژله ای بپوشانید که به فضای دور چشمتان زیبایی خاصی می دهد.
 
حالت خیالی
مژه هایتان را فر کنید و از سایه ی نقره ای یا براق برای کل پلکتان استفاده کنید. خط چشم بالایی را با نقره ای یا سفید براق بکشید. براق شدن کلید برای نگاه کردن است. خط چشم خود را ضخیم نکنید، اما از درخشش آن مطمئن شوید. بعد پودر های درخشان را روی پلکتان بپاشید. بعد از ریمل مشکی استفاده کنید. در مرحله ی آخر کرم نقره ای را روی گونه های تان بمالید که جذاب تر به نظر برسید. زمانی که از این روش ها استفاده می کنید، همیشه بهترین راه استفاده از رنگ های روشن نسبت به رنگ های تیره است. برای یاد گیری این روش زمان بگذارید و قبل استفاده ی آن برای بیرون از مهارت خود در درست اجرا کردن آن مطمئن شوید. 


تهیه و ترجمه :گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
معجونی گیاهی برای رفع لکه های صورت و جوشهای بدن
 با آزمایشی ساده نوع پوست خود را تشخیص دهید!
مدلهای موی خوب و بد در هالیوود
چگونه از سایه چشم آبرنگی استفاده کنیم؟
10 توصیه برای داشتن موهای سالم،پوست شفاف، و آرایشی باشکوه(+عکس)