با اصول فنگ شویی زندگی تان را شاد و متحول کنید
تابستان بهترین زمان برای تمرکز بر احساسات خوب و مثبت است. در این مورد دوست دارم چندین توصیه برایتان داشته باشم و بیاموزم که چگونه با این اصول اولیه و جامع رفاه را به خانه و زندگی دعوت کنید. سال هاست فنگ شویی به این نتیجه رسیده است که ظاهر زندگی بر باطن تاثیر می گذارد.

اصول فنگ شویی برای یک زندگی شاد

محیط خانه بر شما منعکس می شود. اگر نامرتب باشد افکار شما نیز به همان صورت خواهد شد. اگر دارایی های شما بلااستفاده باشد احساسات شما نیز بازتاب آشفتگی و بی نظمی خواهد بود.
ممکن است همیشه قادر به تشخیص موانع درونی نباشیم زیرا برای ما راحت تر است که پیچیدگی های زندگی را به عنوان شرایط تصادفی ببینیم. اما در مورد مسائل طولانی مدتی که به نظر می رسد هیچوقت تغییر نمی کنند بهتر است به خودتان به عنوان خالق محیط اطراف و زندگی خود بنگرید. با این دید می توانید تغییراتی در زندگی ایجاد کنید که رفاه را برای شما به ارمغان بیاورد.

در این جا چندین روش به کار بردن اصول فنگ شویی برای ایجاد یک زندگی موفق هم در ظاهر و هم در باطن آورده ام.

  بیشتر بدانید : روش های فنگ شویی برای دور کردن بدشانسی از خانه!!

خوشحالی، انرژی ایجاد کننده فراوانی و ثروت است

سریع ترین روش فنگ شویی برای از بین بردن ناخشنودی در زندگی از بین بردن به هم ریختگی هاست. در بسیاری از مطالعات ثابت شده است که انسان های شاد سالم تر و زندگی موفق تری دارند. بنابراین عادت هایی که به شما احساس ناخشنودی و ناراحتی می دهند را از بین ببرید. عادت هایی چون تماشای طولانی مدت تلویزیون و دائم الشاکی بودن.

 

انرژی خورها باید حذف شوند

انرژی خورها همان عواملی هستند که مانع ایجاد رفاه در زندگی می شوند: دوستی های خسته کننده، روابط دراماتیک، همکاران منفی. وقتی احساس خستگی می کنید باید یک سری مرزهای سالم در زندگی خود ایجاد کنید و این شروع خوبی برای سامان دادن به زندگی خسته کننده خواهد بود. سوال اینجاست: اگر دنیا آیینه و انعکاس شماست چه چیزی در درون شما باعث می شود که این پویایی و انرژی ایجاد شود؟ این سوال را در ذهن نگه دارید و سعی کنید از طریق یادداشت های درون نگری، درمان و هر نوع روش درمان به این سوال پاسخ دهید. اجازه ندهید که انرژی خورها وارد زندگی شما شوند.

 

سلامتی همه چیز است

اگر در زندگی آن گونه که باید حس خوبی نداشته باشید مطمئن باشید که پایه زندگی شما مستحکم و قوی نیست. مطمئنا هیچکس خانه ای با پایه ضعیف نمی خواهد اما زندگی با عادت های سلامتی ضعیف تا حدودی آسان است. انسان های خسته، پراسترس، گیج و نامنظم زیادی دیده ام که برای زندگی به خودشان خیلی سخت می گیرند و این در حالی است که نیاز آن ها خواب، غذا، تمرین و یک نظافت کامل می باشد. فقط کافی است یکسری جنبش و حرکت به زندگی خود اضافه کنید. به عنوان مثال پیاده روی و ورزش های کششی انرژی را روانه زندگی شما خواهد کرد.

 

موفقیت را به زندگی خود بیاورید

وقتی به اطراف نگاه می کنید می بینید که هوش، استعداد، استایل و موهبت های منحصر به فرد شما چگونه در دنیا و محیط پیرامون شما منعکس شده اند. این انرژی مسیر و راه خود را در روزهای زندگی شما پیدا می کند. به جای این که به نداشته ها تمرکز کنید سعی کنید قدر داشته هایتان را بدانید. هنرهایی که کار دست خودتان است، جایزه هایی که برده اید و عکس هایی که لحظات خوبی را در زندگی شما ثبت کرده اند را در معرض نمایش بگذارید. وقتی اطراف خودتان را با چیزهایی که شما را به یاد موفقیت ها و شادی های زندگی تان می اندازد پر کنید انرژی خلاق در زندگی شما جریان پیدا می کند.

بله درست است برخی چیزها مثل درخت پول، رنگ ها، کریستال، آروماتراپی و هزاران اسباب دیگر در فنگ شویی هستند که فراوانی را به خانه ها می آورند اما تغییرات درونی که عشق، تعادل، شادی، سلامتی و خلاقیت را در شما ایجاد می کنند، مبنا و شالوده ثروتی که می خواهید را تقویت می کند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir