بعد از ترک کردن شبکه های اجتماعی چه بر سرمان می آید؟!!
شبکه های اجتماعی این روزها طرفداران بسیاری دارند و اکثر مردم در هر سن و سالی تقریبا بیشتر زمان خود را در این شبکه های اجتماعی می گذرانند، به همین بهانه می خواهیم بررسی کنیم اگر از این شبکه ها دور شوید چه اتفاقی برای تان می افتد.

چه می شود اگر شبکه های اجتماعی را ترک کنیم؟

اگر از آن دسته کسانی هستید که اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی خود را بیشتر از یک بارد در روز چک می کنید پس مهم ترین کاری که هم اکنون باید انجام دهید این است که به خودتان استراحت داده و از شبکه های اجتماعی دور شوید. اتفاقات و تحولاتی که در هفته اول برایتان رخ می دهد موارد زیر هستند.

 

در ابتدا کمی کسل می شوید

هر ۱۵ دقیقه چک کردن ایمیل به اندازه اسنپ چت یا اینستاگرام لذت بخش و سرگرم کننده نیست. هیچ ایمیل جدیدی ندارم اوه خدای من چقدر کسالت آور است.

 

بارها و بارها تصادفی صفحه اینستاگرام را باز می کنید

وقتی می خواهید weather گوشی را چک کنید ناگهان می بینید که ناخودآگاه به سمت شبکه های اجتماعی رفته اید و تمام صفحات باز است. اسم این را می توان حافظه عضلانی گذاشت. این عادت ریشه دوانده و به سختی می توان تغییرش داد.

 

سپس خود را در لحظه می یابید

برای لحظاتی هم که شده به طبیعت بروید و از پیاده روی در آن لذت ببرید. طبیعت بسیار زیباست و آرام بخش.

 

دیگر تصادفا تابلوی ایست یا چراغ قرمز را رد نمی کنید

از این به بعد توجه و دقت بیشتری به خرج می دهید و کمتر تصادف می کنید.

 

بیشتر مطالعه می کنید

وقتی شبکه های اجتماعی را کنار می گذارید می توانید کتاب هایی که نصفه نیمه خوانده اید را به اتمام برسانید. آیا می دانستید کتاب خوان ها طول عمر بیشتری نسبت به بقیه دارند؟

 

دوستانتان هنوز دوستتان دارند

من به شما قول می دهم که دوستانتان هنوز فراموشتان نکرده اند. باز هم شما را به شام دعوت خواهند کرد البته با اس ام اس نه با تلگرام یا واتساپ.

 

از لحظات زندگی لذت می برید

به جای این که با خود بگویید ” خدای من این چیزبرگر خیلی خوشمزه ست چه مدلی ازش عکس بگیرم، فقط از خوردن آن لذت می برید.

 

در آخر به این نتیجه می رسید که باید اکانت های خود را دی اکتیو کنید

از این به بعد دیگر کنجکاوی هایی که نسبت به مسائل زندگی دوستانتان داشتید و با سر زدن به صفحه فیسبوک شان آن را برطرف می کردید را ندارید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir