مادلین وسترهات، دستیار 26 ساله ترامپ چقدر درآمد دارد؟
مادلین وسترهات Madeline Westerhout دستیار 26 ساله دونالد ترامپ و سمت مهمی در کاخ سفید دارد.

دستیار 26 ساله رئیس جمهور ترامپ،چقدر درآمد دارد!

مادلین وسترهات Madeline Westerhout مانند اکثر 26 ساله ها نیست. در زمانی که بسیاری از کارشناسان جوان در حال سپری کردن بحران یک چهارم اول زندگی هستند، این خانم جوان اهل سیاست،سمت مهمی در کاخ سفید دارد.

مادلین وسترهات Madeline Westerhout

مادلین وسترهات Madeline Westerhout

 

وسترهات، دستیار ویژه و دستیار اجرایی رئیس جمهور ایالات متحده است و با توجه به اطلاعات حقوق کاخ سفید که در روز جمعه منتشر شد، او 95 هزار دلار در سال درآمد دارد.

مادلین وسترهات Madeline Westerhout دستیار ترامپ Trump

مادلین وسترهات Madeline Westerhout دستیار ترامپ Trump

 

برای اکثر کارکنان به سن او، این یک حقوق بسیار بالاست. یک فرد شاغل معمولی بین سنین 25 تا 34 سال، 50 هزار دلار در سال درآمد دارد و از سویی دیگر، اکثر متخصصان جوان شغلی مانند وسترهات ندارند.

 

اما درآمد دستیار ترامپ در مقایسه با سایر افرادی که شغل مشابهی داشتند،چگونه است؟

وسترهات بر روی کاغذ، درآمدی مشابه افراد ما قبل خود دارد. آنیتا بکر برکنریج Anita Decker Breckenridge که در 32 سالگی کارش را به عنوان دستیار اجرایی رئیس جمهور باراک اوباما در طول دوره دوم ریاست جمهوری اش آغاز کرد، 95 هزار دلار درآمد داشت.

هنگامی که تورم را در نظر بگیرید، دستیار ترامپ درآمدی کمتر از برکنریج دارد که درآمد 2011 او به دلار امروز 103 هزار دلار ارزش داشت. اما وسترهات در مقایسه با اولین دستیار اجرایی اوباما که کارش را در 2009 شروع کرد، درآمد بیشتری دارد. کتی جانسون Katie Johnson هنگامی که کارش را در سال 2009 در سن 27 سالگی به عنوان دستیار اجرایی اوباما آغاز کرد، 75 هزار دلار در سال درآمد داشت. با در نظر گرفتن تورم، حقوق او به 85 هزار دلار نزدیک تر بود.

وسترهات در اصل کالیفرنیایی است و دارای مدرک لیسانس در علوم سیاسی از کالج چارلستون می باشد. او قبلا به عنوان دستیار سایر کاندیداهای جمهوری خواه در سطح ایالتی و فدرال فعالیت داشت و در سال 2012 برای کارورزی در کمپین انتخابات ریاست جمهوری میت رامنی از کالج مرخصی گرفت. او در اوایل سال جاری به کالج چارلستون گفت:"من ،شاهد عینی تاریخ خواهم بود که بسیار هیجان انگیز بوده و مانند یک افتخار است."

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

 

Save

Save