چگونه پولدار شویم؟ ترک 6 عادت که شما را از پولدار شدن دور میکند
اکثر مردم دوست دارند که ثروتمند باشند و در رفاه زندگی کنند، اما برخی افراد رسیدن به ثروت را غیرممکن دانسته و تلاشی در این جهت نمی‌کنند، در این جا ما مواردی را برای شما بازگو می‌کنیم که شما را از مسیر ثروتمند شدن دور می‌کند.

با ترک کردن 6 عادت پولدار شوید

فقر و بی پولی فقط به معنای محدودیت در امور مالی نیست بلکه برنامه ای است که بدون فکر کردن برای زندگی مان می سازیم. آدم های فقیر زیادی هستند که بدون ارث و میراث و بدون کمک دیگران ثروتمند شده اند. گاهی اوقات انسان اراده و توانایی بالایی برای پول دراوردن دارد اما حس نا امنی به او اجازه قدم برداشتن نمی دهد. به علاوه قبل از این که بخواهید در امور مالی پیشرفت کنید باید یکسری عادت ها را برای همیشه کنار بگذارید.

بیشتر بدانید : 3 عادت مالی ساده که شما را پولدار می کند!!

اگر کار نداشته باشید بیشتر از ۳ ماه نمی توانید دوام بیاورید

اگر کار نداشته باشید بیشتر از ۳ ماه نمی توانید دوام بیاورید

باید ببینید تا چه مدت می توانید فقط به پس اندازتان تکیه کنید؟ یک فرد ثروتمند می تواند ۱ سال دوام بیاورد اما اگر بیشتر از ۳ ماه نکشید جای نگرانی وجود دارد. مطمئن شوید که پولی برای روز مبادا کنار گذاشته اید. بنابراین باید هر ماه مقداری پول پس انداز کنید و مهم تر از آن یک منبع درآمد منفعل مثل ملک یا سهام برای خودتان بسازید.

خریدهای بی هدف

دائم به دنبال حراجی ها هستید تا بتوانید چیزی را به رایگان یا قیمت پایین بخرید و یا نیروی رایگان با هزینه پایین پیدا کنید. ثروتمندها بهای واقعی هر چیزی را می پردازند و زحمات کارمندانشان را جبران می کنند. چون ارزش واقعی یک کالا یا حقوق مناسب را می داند. این همان چیزی است که از دیگران انتظار دارند.

رفتن به محل کارتان بیشتر از ۱ ساعت زمان می برد

رفتن به محل کارتان بیشتر از ۱ ساعت زمان می برد

چند بار این جمله را شنیده اید؟ “وقت طلاست” پول را همیشه می توانیم به دست بیاوریم اما وقت را هیچ وقت نمی توانیم بخریم. اگر رفتن به محل کارتان زمان زیادی می برد محاسبه کنید مسیر رفت و برگشت کار در ماه چند ساعت می شود. زمانی که برای رفت و برگشت صرف می کنید را می توانید به کارهای مهم تری اختصاص دهید. بنابراین بهتر است مسیر کوتاه تری را انتخاب کنید اگر این کار مقدور نیست در راه کار مفیدی انجام دهید مثلا کتاب بخوانید یا یک زبان خارجی تمرین کنید.

صورتحساب هایی که به سختی می توانید پرداخت کنید

ماشین قسطی، موبایل قسطی، مبلمان قسطی و و و … قانونی هست که می گوید مخارج باید ۴۰ درصد کمتر از درآمد باشد. در صورت رعایت نکردن این قانون باید زندگی آرام را برای همیشه فراموش کنید. هیچوقت چیزی که استطاعت مالی اش را ندارید نخرید. به جای این که یکباره چیزی بخرید که باقی عمرتان را مجبور به پرداخت باشید مطابق درآمدتان پول خرج کنید.

همه چیز را همین حالا می خواهید

همه چیز را همین حالا می خواهید

بعضی ها وقتی دنبال شغلی هستند به مقدار درآمد کار توجه می کنند اما بعضی دیگر به یادگیری ها، رشد و دانشی که در آینده به دست خواهند آورد توجه می کنند. به جای تمرکز به مقدار درآمد هفتگی به پیشرفتی که در کارتان خواهید داشت تمرکز کنید.

جدا از خانواده زندگی می کنید

تصور خیلی ها این است که اگر تنها زندگی کنند به موفقیت های بیشتری می رسند اما واقعیت این است که بدون حمایت خانواده نمی توان به موفقیت دست یافت. خیلی ها به خاطر حمایت های خانواده موفق شده اند و خیلی ها هم با ترک خانواده شکست خورده اند. لحظاتی که هیچ امیدی به زندگی ندارید تنها عشق می تواند به پیشرفت و ادامه زندگی کمک کند.

داشتن یک زندگی خوب تصمیمی است که باید خودمان بگیریم. قوانین بازی ممکن است تغییر کند، دولت ممکن است تغییر کند اما موفقیت شما نباید به هیچ چیز دیگری به جز خودتان وابسته باشد. ذهنیت شما می تواند مانع از موفقیت و پیشرفت تان شود.


بیشتر بدانید : با درآمد کم چگونه ثروتمند شویم؟

بیشتر بدانید : 7 راه ساده برای پول درآوردن

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 3درس برای پولدار شدن

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کارهای زیر باعث می شود یک فرد ثروتمند شوید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : برای پولدار شدن فقط کافی است اینگونه فکر کنید!!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : برای پولدار شدن چگونه فکر کنیم؟

 
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir