شغل‌هایی که در این گزارش به آنها اشاره شده است نمونه ای از شغل‌های لذت بخش با درآمد متوسط است.
تحقیقات نشان داده که افراد بی‌علاقه به شغل خود، در محل کار بیشتر و زودتر خسته می‌شوند. اغلب در اثر آن بازده کاری آنها به شدت کاهش می‌یابد و حتی در شغل‌های خطرناک ممکن است دچار آسیب شدید شوند.
از طرف دیگر در صورتی که کارکنان به شغل خود علاقه داشته باشند می توانند با کیفیت بهترین به کار بپردازند و از انجام شغل خود لذت ببرند.

بیشتر افراد به دنبال شغل‌هایی با درآمد خوب و ثابت هستند وکسی به دنبال شغلی با درآمد کمتر اما لذت بیشتر نیست، در صورتی که درآمد بالاتر گاهی ارزش خستگی بسیار انجام این شغل‌ها را ندارد شغل‌هایی که در این گزارش به آنها اشاره شده است نمونه ای از شغل‌های لذت بخش با درآمد متوسط است.

منتقد غذا
درآمد سالانه: 55.420 دلار
آیا از افراد علاقه مند به غذا و خوراکی هستید؟ پس این شغل مطمینا برای شما لذت بخش خواهد بود. با اینکه در کشور ما چنین عنوان شغلی وجود ندارد اما در بسیاری از کشورهای جهان منتقدان غذا یکی از بهترین شغل ها را دارند.
با اینکه درآمد این افراد در حد بسیار بالایی نیست اما مطمئنا شغل آنها بسیار لذت‌بخش است. این افراد باید علاوه بر اینکه در زمینه غذا و خوراکی اطلاعات زیادی داشته باشند باید بتوانند تا مقالات جالب و جذب کننده ای نیز بنویسند تا خوانندگان نقد آنها را مطالعه کنند.

طراح چند رسانه‌ای یا انیماتور
درآمد سالانه: 60 هزار دلار
طراحی چند رسانه ای که شامل شغل هایی همانند گرافیست، انیماتور 3 بعدی ، ساخت و طراحی جلوه های ویژه و ... می شود، یکی از جالب ترین شغل های موجود و قابل دسترس است. افرادی که علاقه مند هستند تا وارد این زمینه کاری شوند باید تحصیلات دانشگاهی خاصی دریافت کنند اما می توانند با آموزش های ابتدایی و تمرین کار خود را تا حد فردی با تحصیلات بهبود بخشند.

مهندسی روباتیک
درآمد سالانه: 90 هزار دلار
اگر زمان کودکی خود به روبات‌ها علاقه داشته‌اید می توانید با تلاش بسیار و ورود به رشته مخصوص دانشگاهی روباتیک به یکی از طراحان این وسیله ها تبدیل شوید. روبات‌ها امروزه نفوذ بسیاری در زندگی ما دارند و هر روزه نیز در حال انجام فعالیت های بیشتری در کارخانه ها هستند. مطمینا در آینده نقش روبات ها به مقدار بسیار بیشتری افزایش خواهد یافت و افرادی که بتوانند در این زمینه تحصیل کنند آینده شغلی خوبی در پیش دارند.

مربی رانندگی فراری
درآمد سالانه: 120 هزار دلار
اگر روزی تصمیم داشتید تا خودروی فراری خود را به صورت حرفه‌ای برانید می‌توانید به کلاس ها مخصوص این شرکت مراجعه کنید و با پرداخت 13 هزار دلار از مربیان حرفه ای که سابقا راننده مسابقات بوده اند آموزش خود را دریافت کنید. افرادی که به نظر خودشان رانندگانی حرفه ای هستند نیز می توانند به شرکت فراری مراجعه کنند و برای این شغل ثبت نام کنند هرچند که احتمال استخدام بسیار پایین است.

گلف‌باز حرفه‌ای
درآمد سالانه:59 هزار دلار
اگر از ورزش‌های آرام و ملایم لذت می‌برید و علاقه‌ای به فعالیت‌های سنگین ندارید می‌توانید با تمرینات سنگین و بسیار در این ورزش حرفه ای شوید و در مسابقات آن شرکت کنید. افرادی که در مسابقات گلف پیروز می شوند، گاهی تا چند میلیون دلار در هر سال درآمد کسب می کنند.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : banki.ir



مطالب پیشنهادی :
10 کلید برای درخشیدن در محل کار
هرگز در محل کار این حرف ها را نزنید
پرسیدن این سوالات در مصاحبه استخدامی خطرناک است!!
شغل های باکلاسی که درآمد کمی دارند