در اینجا مشاغلی را معرفی میکنیم که علاوه بر درآمد زایی دارای برنامه منظم کاری هستند.
پیدا کردن کار اغلب برای اعضای خانواده ساده نیست مخصوصا کاری که هم از نظر درآمد مناسب باشد و هم اعضای خانواده را طوری درگیر نکند که تعادل زندگی را به هم بزند. داشتن تخصص همیشه شرط درآمد زایی نیست گاهی یک شغل ساده هم میتواند باعث درآمدزایی شود. علاوه بر حقوق و دستمزد خوب باید انعطاف پذیری داشته باشد یعنی یک کار استاندارد نباید تمام وقت هفتگی افراد را بگیرد که از خانواده غافل شوند در اینجا مشاغلی را معرفی میکنیم که علاوه بر درآمد زایی دارای برنامه منظم کاری هستند.

1 - پشتیبان :
قسمت پشتیبانی هر مرکز یا سازمانی باید پاسخ گوی مشتریان، سوالات آنان و کمک به حل مشکلات مربوطه باشد. در قسمت پشتیبانی مشتریان میتوانند در مورد محصولاتی که به فروش رسیده و یا قصد خرید ان را دارند اطلاعات بگیرند پشتیبان مشتریان را راهنمایی می کند و به سوالاتشان پاسخ میدهد.

2 - متخصص تغذیه :
متخصصان تغذیه اغلب طرفداران زیادی دارند آنها به افراد کمک میکنند تا سالم بماند، سالم غذا بخورند و سالم زندگی کنند. متخصصان تغذیه صرفا نباید دارای مطب باشند آنها میتوانند در مدارس یا مراکز بهداشت و درمان مشغول به کار باشند.

3 - دستیار پزشک : 
دستیاران پزشک در واقع به انجام معاینات جانبی، کمک در اتاق عمل و انجام تعدادی از وظایف دیگر را تحت نظارت یک پزشک بر عهده دارند.

4 - بازاریاب :
بازاریاب دائما با مشتری ها سر وکار دارند همه ی سازمان ها و شرکت ها نیاز به بازاریاب دارند از جمله موسسات بهداشتی، خدمات آموزشی، و سازمان های دولتی اغلب والدینی که کار بازاریابی انجام میدهند منظم‌تر و با برنامه زندگی میکنند زیرا اساس کار یک بازاریاب برنامه ریزی است.

5 - سرویس مدارس :
رانندگان سرویس مدارس وظیفه ی حمل و نقل دانش آموزان را بر عهده دارند پدرانی که راننده سرویس هستند از کار خود بسیار لذت میبرند زیرا آنها دانش آموزان را همانند فرزندان خودشان میدانند و در قبال آنها مسئولیت پذیری بیشتری دارند. رانندگان سرویس مدارس در طول روز ساعات بیکاری دارند و میتوانند از این ساعات برای شغل دوم هم استفاده کنند.

6 - گفتار درمانی :
تشخیص آسیب های گفتاری امر بسیار مهمی است و از کودکی مورد توجه والدین قرار میگیرد اغلب گفتار درمان ها خودشان به فرزندانشان در این زمینه کمک می کنند. این افراد در مدارس و بیمارستان ها و مراکز پزشکی مشغول به کار هستند.

7 - حسابدار مالیاتی :
حسابدار مالیاتی اظهارنامه مالیاتی و گزارش های مربوط به آنها را رسیدگی می کند. آنها مسائل و مقررات مالیاتی را روزانه بررسی میکنند بنابراین بسیار منضبط هستند زیرا روزانه باید با ارباب رجوع ها در مورد این مقررات صحبت کنند. آنها باید برنامه ریزی مالیاتی داشته باشند بنابراین در زندگی شخصی شان هم منضبط هستند.

8 - معلم :
معلمی شغلی شیرین و بسیار هم دارای نظم و برنامه ریزی است اغلب والدینی که معلم هستند بهتر وقت شان را با فرزندان شان می گذرانند و فرزندان منضبط تری دارند. همچنین معلمان اوقات تعطیل و ساعات فراغت بیشتری را با خانواده میگذرانند. معلمان علاوه بر آموزش به تکالیف و نظم و انضباط دانش آموزان هم میپردازند.

9 - توسعه دهنده وب سایت :
توسعه دهندگان وب، برنامه نویسانی هستند که با ایجاد برنامه های کاربردی پیشرو با تکنولوژی به زندگی راحت تر کمک میکنند . تقاضا برای این شغل زیاد است زیرا علاوه بر تنوع هر روز به روز رسانی دارد به خصوص در زمینه ی گوشی های هوشمند و یا سایر دستگاه های الکترونیکی. این افراد نه تنها میتوانند برای شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی کار کنند بلکه میتوانند کارشان را در منزل هم انجام دهند.

10 - وبلاگ نویس :
وبلاگ نویسی هم جزء مشاغل شیرین و پر تنوع است و برای والدین پیشنهاد میشود این شغل دارای درآمد زیادی است این افراد محتوی سایت شرکت ها و سازمان ها را مینویسند و طراحی میکنند. حتی برای مجلات آنلاین نیز به وبلاگ نویسان نیاز است بنابرین افرادی که دارای مهارت در این زمینه هستند بازار کار خوبی دارند. وبلاگ نویسان هم دارای نظم کاری هستند همچنین این کار نیاز به محل کار بیرون از خانه هم ندارد بلکه افراد میتوانند در منزل هم کارشان را به نحوه ی احسن انجام دهند.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : banki.ir



مطالب پیشنهادی :
با همه تکنیک های مصاحبه استخدامی در یک نگاه آشنا شوید
چگونه اتیکت کاری مان را حفظ کنیم؟
4 شغل خطرناک که درآمد بالایی دارند
چگونه در شغل های پر متقاضی استخدام شویم؟
10 نکته مهم برای موفق شدن در مصاحبه شغلی