او در توضیح نحوه ثبت‌نام و پیش فروش این واحدها گفت: پیش فروش واحدها از طریق دفاتر پستی سطح شهر انجام خواهد شد و مبلغ پیش‌پرداخت آن 5 میلیون تومان خواهد بود.

پیش فروش مرحله اول مسکن مهر ییلاقی در شهر جدید پردیس از 16 خرداد آغاز می‌شود. مدیر عامل شهر جدید پردیس با اعلام این خبر اعلام کرد: پروژه جدید مسکن مهر شهر جدید پردیس متناسب با توان اقتصادی تمامی دهک‌های جامعه و البته با رقمی بیش از قیمت تمام شده مسکن مهر مناطق دیگر، ساخته می‌شود.

مهدی هدایت مدیرعامل جدید شهر پردیس تعداد واحدهای مسکونی آماده ساخت در این پروژه را حدود 80 هزار واحد عنوان و اظهار کرد: مرحله اول پیش فروش این واحدها از 16 خرداد ماه شروع می‌شود و به لحاظ تاکید ویژه‌ای که بر ساخت این مجموعه وجود دارد بنا شده است حداکثر 18 ماهه تمامی واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

او در توضیح نحوه ثبت‌نام و پیش فروش این واحدها گفت: پیش فروش واحدها از طریق دفاتر پستی سطح شهر انجام خواهد شد و مبلغ پیش‌پرداخت آن 5 میلیون تومان خواهد بود.

هدایت متراژ واحدهای مسکن مهر پردیس را از 77 متر مربع تا 100 متر مربع اعلام کرد و ادامه داد: از آنجا که این پروژه برای تمامی دهک‌های جامعه ساخته می‌شود، واحدهای 77 متری که به آورده کمتری نیاز دارد به دهک‌های پايین جامعه اختصاص دارد و برای دهک‌های متوسط واحدهای دو خوابه و برای دهک‌های درآمدی بالاتر واحدهای 3 خوابه با آورده بیشتر پیش‌بینی شده است.

او افزود: حداکثر آورده متقاضی برای واحدهای 3 خوابه حدود 30 میلیون تومان و برای واحدهای دو خوابه تا 25 میلیون تومان خواهد بود که به غیر از این ارقام 25 میلیون تومان وام بانکی به واحدها تعلق می‌گیرد.

«دنیای اقتصاد» دو هفته پیش از آغاز قریب الوقوع پیش فروش سری جدید مسکن مهر تحت عنوان مسکن مهر «ییلاقی» خبر داد و موقعیت این آپارتمان ها را شهر جدید پردیس در مجاورت لواسان اعلام کرده بود.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com

مطالب داغ سایر بخشها:
اسامی رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه موقت مجلس نهم
مردم سالاری خطاب به احمدی­ نژاد: پس وعده­های شما به مردم خرمشهر چه شد/ چرا آب قم فقط ۲ هفته شیرین شد؟
اطلاعات حقوق بگیران در سامانه شناسایى کارمندان دولت جمع آوری می شود
چرا دولت یارانه نقدی را افزایش نمی دهد؟