سفیر ونزوئلا در ایران گفت: شرکت ایرانی سازنده مسکن در ونزوئلا در یک ساعت 2 واحد مسکونی برای فقرا احداث کرده است.
سفیر ونزوئلا در ایران با بیان اینکه ایران در این کشور ۲۰ هزار مسکن با کیفیت برای فقرا ساخته و تحویل داده است، گفت: شرکت ایرانی سازنده مسکن در ونزوئلا هر ساعت ۲ واحد مسکونی احداث کرد.
 آمن هوتب زامبرانو سفیر ونزوئلا درخصوص ساخت مسکن توسط شرکتهای ایرانی در ونزوئلا افزود: در ونزوئلا چندین شرکت بزرگ سازنده مسکن فعالیت می‌کنند که تاکنون بالغ بر 500 هزار واحد مسکونی توسط شرکت‌های خارجی احداث و تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: سهم ایران از این 500 هزار مسکن ساخته شده در ونزوئلا 20 هزار واحد مسکونی است که آن‌را شرکت کیسون ساخته و تحویل داده است.

 زامبرانو در پاسخ به این سئوال که آیا شرکت‌های ایرانی خواستار اجرای پروژه جدیدی در ونزوئلا هستند، خاطرنشان کرد: قطعاً ونزوئلا دوست دارد که شرکت‌های ایرانی در این کشور فعالیت کنند و به ساخت مسکن ادامه دهند.

*کیفیت خوب واحدهای مسکونی احداث شده توسط ایران

سفیر ونزوئلا در ایران در پاسخ به این سئوال که کیفیت ساخت مسکن‌های احداث شده توسط ایران نسبت به سایر کشورها چگونه است، گفت: کیفیت واحدهای مسکونی احداث شده توسط ایران (کیسون) نسبت به شرکت‌های دیگر خارجی بهتر و خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که ونزوئلا برای ساخت مسکن به دنبال کیفیت بود یا قیمت پایین، گفت: ونزوئلا علاوه بر کیفیت مناسب دنبال قیمت مناسب از سوی شرکت‌های حاضر در این کشور بوده است.
سفیر ونزوئلا در ایران افزود: شرکت ایرانی سازنده مسکن در ونزوئلا در یک ساعت 2 واحد مسکونی برای فقرا احداث کرده است.



گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
سردار علایی مدیرعامل "آسمان" شد
سیاستمدار انی که رسوایی اخلاقی داشتند
ظریف باید از فیسبوک خارج شود
آیا بنزین 1000 تومانی می شود؟
استقبال امیر کویت از توافق ژنو