سخنگوی دولت اعلام کرد ممکن است بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله اول سبد کالا نگیرند.
 محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت ظهردیروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال رایزنی با وزیر رفاه برای دریافت سبد کالایی توسط بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم، تصریح کرد: ممکن است بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله اول نباشند، اما در مراحل بعد جامعه هدف دریافت سبد کالایی را اصلاح می‌کنیم.

پیش از این معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت و مدیر اجرایی سبد کالایی اعلام کرده بودن همه بازنشستگان و مستمری بگیران سبد کالا دریافت می کنند.

سبد کالایی دولت در دو نوبت بهمن ماه و اسفند ماه بین اقشار برخوردار توزیع می شود. این سبد شامل برنج هندی،‌ مرغ، تخم مرغ، روغن و پنیر است.

در بند الف مشمولان دریافت سبد که با درج در روزنامه رسمی، به امضای معاون اول رئیس جمهور رسیده آمده است:

افراد زیر مشمول این تصویب‌نامه می‌باشند:
الف ـ کلیه شاغلان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح اعم از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی و کلیه کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی.

ب ـ روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و هنرمندان (به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و دانشجویان متأهل (به تشخیص وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی) و طلاب (به تشخیص مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه). ج ـ سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور. تبصره ـ قضات و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از شمول این تصویب‌نامه مستثنی می‌باشند.




گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
راز ثروتمند شدن بابک زنجانی فاش شد
سیصد و پنجاه افسر پلیس در ترکیه برکنار شدند
هدیه وزیر صنعت به جک استراو + عکس
ظریف: پیش‌شرطی را برای حضور در ژنو ۲ نمی‌پذیریم
عناوین مهمترین خبرها از شب گذشته تاکنون