قیمت های شیرینی، آجیل و خشکبار را کمیسیون های نظارت سازمان های بازرگانی با همکاری اتحادیه ها تعیین و ابلاغ کرده اند و هموطنان می توانند هرگونه تخلف قیمت یا کم فروشی را با تلفن 124 اطلاع دهند.
   
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از فردا دوشنبه طرح ویژه کنترل و نظارت بر قیمت های اقلام پرتقاضا در شب یلدا را یک هفته اجرا می کند.

به نقل از تابناک و به گزارش واحد مرکزی خبر، جواد تقوی معاون بازرسی سازمان حمایت در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: با توجه به همزمانی شب یلدا با بازگشت حجاج و عید سعید غدیر ، قیمت ها با دقت بیشتری کنترل می شود.

وی افزود : بازرسان سازمان های بازرگانی در سراسر کشور بر قیمت تالارها و رستوران ها نیز نظارت خواهند کرد.

تقوی افزود پنج هزار بازرس ویژه در این طرح و مبارزه با گرانفروشی همکاری می کنند.

قیمت های شیرینی ، اجیل و خشکبار را کمیسیون های نظارت سازمان های بازرگانی با همکاری اتحادیه ها تعیین و ابلاغ کرده اند و هموطنان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف قیمت یا کم فروشی با تلفن 124 اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران نیز از ثبات قیمت شیرینی، آجیل و خشکبار شب یلدا خبر داد وگفت :15 نوع شیرینی برای شب یلدا عرضه می شود.

محمد نصرتی تاکید کرد : قیمت شیرینی ، اجیل و خشکبار در ماه های اخیر افزایش نیافته است و هیچ عرضه کننده ای هم حق ندارد قیمت ها را تغییر دهد.

نصرتی گفت : اقلام ویژه شب یلدا با قیمت های اتحادیه عرضه می شود و توزیع شیرینی ، اجیل و خشکبار بدون برچسب ویژه اتحادیه تخلف محسوب می شود.
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news