قیمت وام 18 میلیونی مسكن در بازار طی یك ماه گذشته با افزایش تقاضا و نوعی بورس بازی از سوی دفاتر روند صعودی به خود گرفته است...

 

به گزارش فارس، اگر چه انتظار می‌رود قیمت وام 18 میلیونی مسكن در بازار تهران به دلیل ركود حاكم بر بازار مسكن باید كاهش یابد ، اما دفاتر و برخی بنگاه‌های مسكن به تازگی با ایجاد نوعی بورس بازی قیمت‌ها را تا حدودی نسبت به ماههای گذشته بالا برده‌اند.
بنابراین گزارش، قیمت وام 18 میلیونی مسكن برای افرادی كه دارای گواهی كسر از حقوق هستند از 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 2 میلیون و 700 هزار تومان است.
گزارش خبرنگار ما از سطح شهر تهران حاكی است كه پایین‌ترین قیمت وام مسكن در بازار مربوط به مناطق شرق و جنوب تهران و بالاترین قیمت نیز مربوط به مركز شهر تهران است.
بنابراین گزارش ، قیمت وام 18 میلیونی مسكن برای متقاضیانی كه دارای گواهی كسر از حقوق نیستند نیز به طور متوسط بین دو میلیون و 200 هزار تومان تا 2 میلیون و 300هزار تومان است.
تمام هزینه‌های دفاتر اسناد رسمی، كارشناسی و ارزیابی بانك نیز برعهده خریدار وام مسكن است كه با این حساب هزینه خرید یك وام 18 میلیونی مسكن با دارا بودن گواهی كسر از حقوق از دو میلیون و 700 هزار تومان تا 3 میلیون تومان خواهد بود.
قیمت وام 12میلیونی مسكن نیز با گواهی كسر از حقوق برای متقاضیانی كه گواهی كسر از حقوق ندارند یك میلیون و 300 هزار تومان است.
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news