عباسی گفت: تمام افرادی كه تاكنون در مسكن مهر ثبت‌نام كرده‌اند امیدوار باشند كه زمین خود را تحویل خواهند گرفت.

به گزارش فارس، وزیر تعاون میزان متقاضیان مسكن مهر در تهران را یك میلیون نفر اعلام كرد و گفت: تاكنون 300 هزار نفر در تهران واجد شرایط در مسكن مهر شناخته شده اند و آماده سازی 120هزار واحد مسكونی در شهرهای اقماری و جدید تهران آغاز شده است.

محمد عباسی در حاشیه هفتمین نشست مشترك وزارتخانه‌های تعاون، كشور، مسكن و شهرسازی در جمع خبرنگاران افزود: در تهران حدود یك میلیون نفر متقاضی مسكن مهر ثبت نام كرده اند كه نزدیك به 300 هزار نفر واجد شرایط شناخته و آماده‌سازی حدود 120 هزار واحد مسكونی در شهر‌های اقماری و جدید تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: از سه میلیون و 860 هزار نفر متقاضی مسكن مهر در كشور تاكنون یك میلیون و 600 هزار نفر واجد شرایط شناخته شده اند و آماده سازی زمین برای 350 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط انجام و 125 هزار پروانه با اخذ پروانه ساخت اخذ ،كار ساخت را آغاز كرده اند.

عباسی گفت: تمام افرادی كه تاكنون در مسكن مهر ثبت‌نام كرده‌اند امیدوار باشند كه زمین خود را تحویل خواهند گرفت.

عباسی به انتقادات مطرح شده مبنی بر نبود اعتبارات بانكی اشاره كرد و خاطر نشان كرد: از سوی رییس كل بانك‌ مركزی و مسوولان وزارت اقتصادی و دارایی اعلام می‌كنم كه هیچ موضوعی در شهرستان‌ها مبنی بر نبود اعتبار لازم برای تسهیلات مسكن حقیقت ندارد.

وی خاطرنشان كرد: طبق آخرین جلسه دو هزار و 600 میلیارد تومان برای اینكه بانك‌ها مشكل اعتباری نداشته باشند درنظر گرفته شده و به استان‌ها ابلاغ شده است.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news