... این سخن وزیر مسکن وشهرسازی که "در نشست مسئولان وزارتخانه به این نتیجه رسیدم که درون خودمان هم این مساله طرح مسکن مهر خوب روشن نیست".


** به گزارش ایرنا "محمد سعیدی کیا" خطاب به خبرنگاران گفت: "ما از بیان کاهش قیمت مسکن در سطح کشور سخن نمی گفتیم، اما این شما بودید که اعلام کردید قیمت ها کاهش یافته است."


** وزیر مسکن و شهرسازی با طرح پنج سوال از حاضران در جلسه دعوت کرد به آنها پاسخ دهند تا درهیات داوری این وزارتخانه که مرکب از دو معاون و مدیر کل روابط عمومی است، پاسخ ها بررسی و ارزیابی شده و جوایز نفیسی به برندگان اهدا شود.

** وزیر مسکن 20 دقیقه پیش از زمان سخنرانی اش در سالن اجتماعات این مرکز حاضر شده بود که در نوع خود قابل تقدیر است.

** سخنگوی دولت در این نشست گفت: "فاصله ها سبب می شود تصمیم گیری ها نادرست شود و حاکمان و تصمیم گیرندگان باید با مردم مرتب در ارتباط باشند."

** الهام افزود: "زمانی فکر می کردم نباید مسئولان زیاد سخن بگویند، اما امروز باور من این است به همان اندازه که کار می کنند باید حرف بزنند. زیرا سکوت ابهام زا است."

** وزیر مسکن و شهرسازی درحین سخنرانی تاکید کرد پس از پایان سخنانش باید مانند وزیر دادگستری و سخنگوی دولت خود را به جلسه هیات وزیران برساند و این بهانه خوبی شد که به رغم اصرار زیاد خبرنگاران، حاضر به مصاحبه نشود.

** هوای سرد امروز سبب شد تا شرکت کنندگان این نشست همواره متقاضی چای گرم باشند. بطوری که این امر سبب شد تا در ورودی سالن اجتماعات مشتاقان، گرداگرد بساط نوشیدنی گرم جمع شوند. 

   
 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news