موسسه اتوبوسرانی و تاکسی بی سیم ایرانیان با ارائه 82 درصد وام بلاعوض به علاقه مندان به خرید وسایل نقلیه عمومی، دو نوع اتوبوس جهت حمل و نقل عمومی را به معرض فروش گذاشته است.
 
به گزارش پول نیوز www.poolnews.ir، علاقه مندان به خرید اتوبوس شهاب 34 نفره می توانند با پرداخت مبلغ پنج میلیون تومان وجه نقد و 10 میلیون تومان طی دو ماه و سه میلیون و پانصد هزار تومان در ماه سوم، مالک شش دانگ این نوع خودرو سنگین شوند.

نوع دوم اتوبوس های این شرکت، بنز 457 با موتور اسکانیا و ظرفیت 41 نفر است که متقاضیان می توانند با پرداخت پنج میلیون وجه نقد در ماه اول،پنج میلیون تومان در ماه دوم و چهار میلیون و پنجاه هزار تومان در ماه سوم، مالک شش دانگ این خودرو عمومی شوند.

لازم به ذکر است که دو دانگ از مجموع شش دانگ این اتوبوس ها در زمان تحویل و چهار دانگ باقی مانده زمان پایان تعهد کاری به نام افراد زده خواهد شد و متقاضیان پس از پرداخت اولیه و ارائه مدارک می توانند اتوبوس مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

مدارک لازم جهت واگذاری اتوبوس ها عبارتند از:
1. گواهینامه پایه یکم
2. کارت پایان خدمت
3. کارت ملی
4.شناسنامه
5.ارائه گواهی عدم اعتیاد، سوء پیشینه، سلامت جسمانی، تعهد نامه محضری
6. فیش واریزی مبلغ نقدی به حساب جام مات به شماره 704995/65 یا چک بانکی به مبلغ پنج میلیون تومان معادل پنجاه میلیون ریال در وجه موسسه تاکسی بی سیم ایرانیان
 
علاقه مندان به خرید این اتوبوس ها می توانند با مراجعه به میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی) نبش خیابان ورشو، پلاک 22 جهت ارائه تقاضا اقدام نمایند و یا با شماره تلفن های 88928261 الی 80 تماس تلفنی بگیرند.

    

 
 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news