قیمت خودروی تازه وارد به بازار ایران
همزمان با رونمایی از خودرو "ام.وی.ام ۵۵۰ "، قیمت مدل دنده‌ای این محصول ۵۰ میلیون تومان و مدل اتوماتیک آن ۵۷ میلیون تومان تعیین شد.
همزمان با رونمایی از خودرو "ام.وی.ام ۵۵۰ "، قیمت مدل دنده‌ای این محصول ۵۰ میلیون تومان و مدل اتوماتیک آن ۵۷ میلیون تومان تعیین شد. بهرام شریعت رئیس هیات مدیره مدیران خودرو در حاشیه مراسم رونمایی خودرو "ام.وی.ام ۵۵۰ " گفت: فروش و پیش فروش خودرو ام.وی.ام ۵۵۰ از اسفندماه امسال آغاز می‌شود و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تولید ۲۰ هزار دستگاه از این محصول در برنامه سال آینده شرکت است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته موفق به تولید ۲۱ هزار دستگاه انواع خودرو شدیم، اظهار داشت: برنامه تولید امسال نیز حدود ۴۲ هزار دستگاه بوده که تا پایان سال به این میزان تولید دست خواهیم یافت.

شریعت از برنامه تولید ۷۰ هزار دستگاه خودرو برای سال آینده خبر داد و تصریح کرد: با توجه به گذشت ۱۰ سال از عرضه ام.وی.ام ۱۱۰ در ایران طی سال آینده شاهد عرضه محصول کاملا تغییر یافته و به روز این خودرو خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال آینده شاهد عرضه ام.وی.ام۳۱۵ اتوماتیک خواهیم بود، از برنامه ریزی این شرکت برای تولید و عرضه یک خودرو الکتریکی در سال ۹۴ خبر داد.

شریعت، زمانی تولید و عرضه خودروی الکتریکی توسط خودروسازان و مردم را دارای توجیه اقتصادی دانست که همراه با سیاست‌های تشویقی دولت باشد و متذکر شد: حدود ۶۰ درصد قیمت خودرو الکتریکی در چین را یا دولت و یا شهرداری‌ها پرداخت می‌کنند و تنها ۴۰ درصد باقی مانده برعهده مشتری است.

همچنین، "ژانگ ژائو" مدیرعامل مدیران خودرو، ایران را یکی از مهمترین بازارهای جهان برای چری (شریک تجاری) دانست و مهمترین اولویت پیش روی چری را تولید و عرضه محصولات جدید در ایران اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در سال آینده شاهد معرفی و تولید خودروهای جدید همزمان با معرفی در چین خواهیم بود، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، به دنبال افزایش داخلی سازی تولیدات در جهات جلوگیری از تحمیل هزینه ها به مشتریان هستیم.

به گفته ژائو، شرکت چری در سال ۲۰۱۴ موفق به تولید ۴۵۰ هزار دستگاه انواع خودرو شد و در سال ۲۰۱۵ تولید ۶۵۰ هزار خودرو را در برنامه دارد. چری هم اکنون افزون بر ۸۰ کشور جهان از جمله برزیل، ونزوئلا، آرژانتین، مصر، استرالیا، ایتالیا و ... صادرات دارد.

وی در رابطه با روند ارتقای سطح کیفی تولیدات این شرکت افزود: تمرکز چری در ایران همواره براساس بهبود مستمر کیفیت در تولید بوده و به همین دلیل بر اساس ارزیابی های ISQI محصولات ام وی ام در رتبه بندی های کیفی شاهد رشد بسیار مطلوب بوده ایم و خودرو ام وی ام ۱۱۰ نیز به تازگی بالاترین امتیازات را به دست آورده است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی:
به جای یارانه 45 هزار تومانی این دو امتیاز را بگیرید!
احمدی نژاد پول ایران را بی ارزش کرد!
زمان تعیین رئیس جدید مجلس خبرگان
این گروه های شغلی از دریافت یارانه نقدی حذف می شوند
آیت الله خاتمی درگذشت