نوشیدنی آمریکایی در ایران ثبت شد
یک نوشیدنی دیگر آمریکایی در ایران، توسط شرکت کوکاکولای آمریکا و با نام تجاری "نوتری بوست" (nutri boost ) ثبت شد.

علامت تجاری نوشیدنی دیگر آمریکایی در ایران ثبت شد+ اسناد

 شرکت آمریکایی کوکاکولا علامت تجاری یکی از دیگر از نوشیدنی‌های خود را در ایران به ثبت رساند.نوتری بوست (nutri boost) از محصولات این شرکت آمریکایی است که بر اساس جزئیات آگهی روزنامه رسمی کشور، یکم شهریور سال گذشته به ثبت رسیده است.

محصولات نوشانه‌های گازدار و آب آشامیدنی این شرکت از سال‌های گذشته در ایران و توسط یک شرکت ایرانی تولیدی می‌شود که درباره نحوه ارتباط احتمالی این شرکت با شرکت آمریکایی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

بنابر این گزارش، علی اکبر محرابیان، وزیر صنایع وقت دولت قبل به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور درسال 87 به شرکت خوشگوار مشهد مهلت داد تا وضعیت ارتباط خود با شرکت صهیونیستی کوکاکولا را مشخص کند.این شرکت نیز هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد و خلاف تولید نوشابه های کوکاکولا ثابت و قائله ختم شد.

به گزارش تسنیم اما بر اساس ثبت علامت تجاری اخیر این محصول در ایران، در ذیل آن آدرس نوشیدنی جدید و حتی سایر محصولات را صراحتا مرتبط به شرکت آمریکایی دانسته است.

 

باید منتظر ماند و دید، آیا این اسناد ثبت علامت تجاری مربوط به این شرکت ایرانی است یا خیر و شرکت آمریکایی به چه منظوری محصولات مصرفی خود را که نمادی از سبک زندگی آمریکایی نیز به حساب می آید در ایران به ثبت رسانده است و وزارت صنعت، معدن و تجارت اکنون چه واکنشی به این موضوع دارد؟

سایر علامت‌های تجاری ثبت شده این شرکت آمریکایی که سال گذشته در ایران به ثبت رسیده اند بدین شرح است:

 

 

منبع : تسنیم