راه اندازی مرکز بین‌المللی مغز و اعصاب چین بنام پروفسور سمیعی+ فیلم
راه اندازی مرکز بین‌المللی مغز و اعصاب چین بنام «پروفسور سمیعی» پرفسور سمیعی نخستین مرکز فوق تخصصی جراحی مغز و اعصاب را در پایتخت چین راه اندازی کرد.

مرکز بین‌المللی مغز و اعصاب بنام پروفسور سمیعی

راه اندازی مرکز بین‌المللی مغز و اعصاب چین بنام «پروفسور سمیعی» پرفسور سمیعی نخستین مرکز فوق تخصصی جراحی مغز و اعصاب را در پایتخت چین راه اندازی کرد. به‌ افتخار خدمات ارزنده علمی وی در تربیت صدها جراح مغز و اعصاب و معماری نوین علمی رشته جراحی مغز و اعصاب در چین، بیمارستان «مگا هاسپیتال جدید» این شهر با 1600 تختخواب افتتاح شد به نام وی و تحت عنوان «professor samii international medical center» نام‌گذاری شد.

خدمات علمی پروفسور سمیعی به کشور 1.3 میلیارد نفری چین، بالغ‌ بر سه دهه در جریان بوده و جراحان مغز و اعصاب به نام این کشور در دوره‌های مختلفی، افتخار شاگردی و همکاری با وی را داشته‌اند و دانشگاه‌های چین از جمله «capital medical university of beijing»، پروفسور سمیعی را به‌ عنوان استاد دانشگاه خود انتخاب کرده‌اند.

همکاری علمی پروفسور مجید سمیعی با کشور چین بسیار چشم‌گیر بوده به‌ طوری که در سال 2007 بالاترین نشان علمی این کشور تحت عنوان «chinees friendship award» توسط نخست‌ وزیر چین به وی اهدا شده است.

 

 

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر