با اعدام بابک زنجانی پرونده بسته نمی شود
وزیر دادگستری با بیان اینکه حکم اعدام زنجانی حکم دقیقی است، گفت: با اعدام وی پرونده فساد نفتی بسته نمی‌شود.

حکم اعدام زنجانی حکم دقیقی است

وزیر دادگستری با بیان اینکه حکم اعدام زنجانی حکم دقیقی است، گفت: با اعدام وی پرونده فساد نفتی بسته نمی‌شود. مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، در خصوص حکم اعدام بابک زنجانی، متهم ردیف اول پرنده فساد نفتی، اظهار داشت: با حکم اعدام پرونده فساد نفتی بسته نخواهد شد.وی ادامه داد: حکمی که دیوان عالی داده، حکم دقیقی است و سخنگوی قوه قضاییه توضیح خواهد داد، امیدواریم حکم دقیق پیگیری شود و اموال کشور از دست نرود.

عضو کابینه دولت یازدهم با اشاره به تمدید قانون تحریم ها داماتو در کنگره و سنای آمریکا گفت: از قدرت تاثیرگذاری جهانی آمریکا کاسته شده است، ما با تمام انرژی از حقوقمان در برابر آمریکا دفاع خواهیم کرد، از هیچ حقی نمی گذریم و نگران هم نیستیم.

پورمحمدی تاکید کرد: تا دیروز آمریکا از قول جامعه جهانی با ما صحبت می کرد اما امروز جامعه جهانی با ماست. امروز می توانیم صدای جامعه جهانی را علیه آمریکا مطرح کنیم.وی اظهار داشت: ایران در موضع برتر و مشروع جهانی قرار دارد چرا که به ضوابط و پیمان ها عمل کرده و این آمریکا است که باید پاسخ دهد چرا پیمان شکنی می‌کند . وزیر دادگستری با بیان اینکه ملت ایران در جایگاه ممتازی قرار گرفته است، گفت: برجام سند خوبی برای احتجاج، استدلال و پیگیری حقوق مشروع ملت بزرگ ایران است.

 

منبع: دانشجو