قطار نخجوان - مشهد راه اندازی شد
معاون مسافری راه آهن با اشاره به راه اندازی قطار مسافری نخجوان – مشهد و بالعکس، از ۹ دی امسال گفت: پیش فروش بلیت این قطار از امروز در نخجوان آغاز شده،‌ضمن ان که به صورت آنلاین نیز در تهران و تبریز بلیت آن به فروش می‌رسد.

بلیت 158 هزار تومانی قطار نخجوان - مشهد

معاون مسافری راه آهن با اشاره به راه اندازی قطار مسافری نخجوان – مشهد و بالعکس، از ۹ دی امسال گفت: پیش فروش بلیت این قطار از امروز در نخجوان آغاز شده،‌ضمن ان که به صورت آنلاین نیز در تهران و تبریز بلیت آن به فروش می‌رسد. میرحسن موسوی با بیان این‌که قطار مسافری نخجوان-مشهد با حضور مقام های عالی رتبه دو کشور ایران و آذربایجان راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: حرکت این قطار روز پنج شنبه 9 دیماه، ساعت 10:30 صبح به وقت ایران از ایستگاه نخجوان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کل مسیر نخجوان به مشهد 1858 کیلومتر است، افزود: قیمت بلیت این قطار40 فرانک معادل 158 هزار تومان و واگن های آن متعلق به کشور آذربایجان است. وی بیان کرد: در حال حاضر پیش بینی تردد این قطار در مسیر نخجوان – مشهد یک یا دو بار در هفته است که در صورت افزایش متقاضی تعداد سیر قطار افزایش می یابد.

معاون مسافری راه آهن تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین مسافران متعلق به نخجوان هستند پیش فروش بلیت از امروز در نخجوان آغاز شده است و همچنین به صورت آنلاین در تهران و تبریز نیز بلیت قطار به فروش می رسد. موسوی اظهار کرد:‌ حرکت قطار از جلفا شروع و پس از طی مسیر تبریز، زنجان، شاهرود به مشهد می رسد. وی با بیان این‌که این قطار 4 تخته است، یادآور شد: قطار مسافری نخجوان – مشهد، روز دوشنبه 13 دی ماه ، از مشهد به سمت نخجوان حرکت خواهد کرد.




منبع: تسنیم