‌استاندار قزوین گفت: ما پس از برجام ۱۵ هزار شغل ایجاد کردیم و نزدیک به ۴ هزار نفر هم تعدیل نیرو داشتیم. اگر این سیاست‌های درست دولت نبود، اگر این حمایت‌های رهبری نبود، اگر این تحمل مردم نبود، ما اکنون بجای این ۴ هزار تعدیل، شاهد ۵۰ تا۶۰ هزار تعدیل و خوابیدن تعداد وسیعی از کارخانه‌ها بودیم.
خبرگزاری ایسنا: ‌استاندار قزوین گفت: ما پس از برجام ۱۵ هزار شغل ایجاد کردیم و نزدیک به ۴ هزار نفر هم تعدیل نیرو داشتیم. اگر این سیاست‌های درست دولت نبود، اگر این حمایت‌های رهبری نبود، اگر این تحمل مردم نبود، ما اکنون بجای این ۴ هزار تعدیل، شاهد ۵۰ تا۶۰ هزار تعدیل و خوابیدن تعداد وسیعی از کارخانه‌ها بودیم.

فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد گفت: زمانی که حضرت امام در بستر بیماری بودند ما فکر می‌کردیم که سرنوشت انقلاب پس از امام خمینی(ره) چه خواهد شد، اما دیدیم که یکی از یاران صدیق امام راحل، با حمایت و هدایت الهی رهبری انقلاب را برعهده گرفت و ناخدای این کشتی شد و اکنون انقلاب با صلابت و استوار به پیش می‌رود.

استاندار قزوین با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: اکنون نیز شخصیت‌هایی مانند آقای ناطق نوری در کنار رهبری و به‌عنوان یار وفادار ایشان حضور دارند و ما هم امروز به حضور ایشان در قزوین مفتخر هستیم.

همتی با اشاره به اینکه استان قزوین یکی از استان‌های استراتژیک کشور در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است، اظهار کرد: قزوین نقش بی‌بدیلی در انقلاب اسلامی داشته و شخصیت‌های انقلابی برجسته‌ای مانند شهید رجایی و شهید بابایی را تقدیم این انقلاب کرده است.

استاندار قزوین با اشاره به سخنان آیت‌الله عابدینی پیرامون وجود یک باند اقتصادی در پوشش‌های سیاسی که به اقتصاد استان صدمه وارد می‌کنند، گفت:‌ هم‌اکنون از دستگاه قضایی تقاضا می‌کنم و به اداره اطلاعات مأموریت می‌دهم هر باند اقتصادی در استان اگر خلاف قانون عمل می‌کند، سریعاً شناسایی ‌کنند و مکتوب به ما گزارش بدهند، ما هم به سمع مردم خواهیم رساند.

فریدون همتی با اشاره به اینکه دولت گسترده است و احتمال دارد در سراسر کشور در یک مجموعه‌ای مدیر، کارمند یا مسئولی تخلفی انجام بدهد، اضافه کرد: دولت بنا دارد با این تخلفات قاطعانه برخورد کند و حقوق بیت‌المال محفوظ باشد.

استاندار قزوین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و به کرسی نشاندن حقوق ملت ایران در این مذاکرات اظهار کرد: ما اکنون آثار مذاکرات و رفع تحریم‌ها را به وضوح مشاهده می‌کنیم، برای مثال ما در این مدت ۱۵ هزار شغل ایجاد کردیم و نزدیک به ۴ هزار نفر هم تعدیل نیرو داشتیم. اگر این سیاست‌های درست دولت نبود، اگر این حمایت‌های رهبری نبود، اگر این تحمل مردم نبود، ما اکنون بجای این ۴ هزار تعدیل، شاهد ۵۰ تا۶۰ هزار تعدیل و خوابیدن تعداد وسیعی از کارخانه‌ها بودیم، ولی الحمدلله به لطف خداوند، وضع اقتصادی با حرکتی که تکیه گاهش مردم است و برای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی دارد، دنبال می‌شود کاملاً دگرگون شده است.