در پی انتشار اخباری مبنی بر شکایت وزیر نفت از «هدایت الله خادمی» نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس، روابط عمومی وزارت نفت با انتشار اطلاعیه ای اظهار کرد که هیچ شکایتی از سوی «بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت از خادمی به مراجع قضایی تسلیم نشده است.
خبرگزاری ایسنا: در پي انتشار اخباري مبني بر شكايت وزير نفت از آقاي هدايت الله خادمي نماينده محترم مجلس كه در برخي رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي منتشر شده است به آگاهي مي رسانيم كه هيچ شكايتي از سوي جناب آقاي زنگنه وزير محترم نفت از جناب آقاي خادمي به مراجع قضايي تسليم نشده است.
 
در ادامه توضیح روابط عمومی وزارت نفت آمده است: آن چه در روزهاي اخير در برخي رسانه ها و به نقل از آقاي خادمي مطرح شده نه يك شكايت به دستگاه قضايي بلكه شكواييه اي است كه چند ماه پيش از سوي معاونت حقوقي و پارلماني وزارت نفت بنا بر وطيفه ذاتي ودر واكنش به برخي اتهام ها نظير "وابستگي به خارج " و "خيانت "كه از جانب آقاي خادمي به وزارت نفت نسبت داده شد به هيات رئيسه مجلس تقديم تا بر اساس آيين نامه مجلس محترم به آن رسيدگي شود كه از قرار معلوم اين شكواييه به تازگي به اطلاع آقاي خادمي رسيده است.
 
وزارت نفت در حال حاضر و با توجه به مواضع كنوني جناب آقاي خادمي شكواييه مذكور را خاتمه يافته تلقي كرده و هيچ اصراري به پيگيري موضوع ندارد.
 
در پايان يادآور مي شويم كه وزارت نفت به انجام وظايف نمايندگان محترم مجلس در چارچوب قانون باور عميق داشته و همواره آماده همكاري و همراهي با مجلس براي حل مسايل و رفع مشكلات كشور است.