درخواست خانواده شهدای آتش نشان از مقامات
عضو شورای اسلامی شهر تهران از درخواست خانواده های شهدای آتشنشان خبر داد و گفت: خانواده های معزز این شهدا طی درخواستی خواستند که نمایندگان آنان بتوانند در جلسات مربوط به بررسی ابعاد حادثه پلاسکو و شهدای آتشنشان حضور داشته باشند.

نمایشگاه خودرو که هفته آینده در شهرآفتاب برگزار میشود

عضو شورای اسلامی شهر تهران از درخواست خانواده های شهدای آتشنشان خبر داد و گفت: خانواده های معزز این شهدا طی درخواستی خواستند که نمایندگان آنان بتوانند در جلسات مربوط به بررسی ابعاد حادثه پلاسکو و شهدای آتشنشان حضور داشته باشند. محمدد مهدی تندگویان در سیصد و بیست و هشتمین جلسه شورا با اشاره به مشکلات موجود در برپایی نمایشگاه ها در نمایشگاه شهر آفتاب، گفت : یازده ماه از افتتاح نمایشگاه شهر آفتاب گذشته ولی حتی یازده پروژه کامل و استاندار در آن برگزار نشده است و هیچ گزارشی هم به شورا ارائه نشده است. 

وی با اشاره برگزاری نمایشگاه خودرو که هفته آینده در شهرآفتاب برگزار میشود تاکید کرد: همزمان با این نمایشگاه در برج میلاد نیز همایش خودرو برگزار میشود و نکته قابل تأمل این است که دو کارخانه اصلی تولید کننده خودرو در ایران (سایپا و ایران خودرو) حتی در این نمایشگاه که بعداز ٢٠ سال مجدد در کشور برگزار میشود حضور نخواهند داشت.

تندگویان تصریح کرد : همزمانی نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب و همایش خودرو در برج میلاد از مصادیق عدم وجود وحدت رویه در مدیریت شهری است و بهتر است مدیران شهری به جای مقصر دانستن دولت و نمایشگاه بین المللی تهران در این خصوص، سیاست گذاری های خود را سامان دهند.

نایب رییس کمیسیون شهر سازی و معماری اظهار داشت : در حالی که مدیرعامل تاکسیرانی وجود اسنپ و تپسی رابه عنوان آسیب برای ناوگان تاکسیرانی شهر معرفی می کند، سازمان زیباسازی شهرداری بهترین فضا و موقعیت را برای تبلیغ این شرکت ها تخصیص می دهد و این نمونه دیگری از عدم وجود وحدت رویه در مدیریت شهری است.

تندگویان در ادامه از درخواست خانواده های شهدای آتشنشان خبر داد و گفت: خانواده های معزز این شهدا طی درخواستی از وی خواستند که نمایندگان آنان بتوانند در جلسات مربوط به بررسی ابعاد حادثه پلاسکو و شهدای آتشنشان حضور داشته باشند.

تندگویان خطاب به رئیس و اعضاء شورای شهر تأکید داشت: حضور این خانواده ها در جلسات مربوط به خودشان حق آنها است و باید این امکان برای نمایندگان آنان مهیا شود.



منبع: فارس