جاماندگان ثبت نام یارانه و خانواده هایی که یارانه آنها قطع شده است
سامانه  yaraneh10.ir صرفا برای خانوارهایی طراحی شده است که یارانه انان از اسفند ماه 1393 قطع شده است.

استعلام دلایل قطع یارانه نقدی

در 17 آذر سال 94 سامانه yaraneh10 به منظور رسیدگی به سوالات و شکایات خانواده های که یارانه دریافت میکردند و یارانه آنها قطع شده است طراحی شد. با توجه به اطلاعیه این سامانه اگر به هر دلیلی مانند جاماندن از ثبت نام مجدد یارانه در سازمان هدفمندسازی یارانه ها یا تغییر خانوار به دلایلی چون ازدواج، طلاق، تولد و فوت پرسشی دارید، منتظر اطلاعیه های سازمان هدفمندسازی یارانه ها باشید. تصمیم گیری در این خصوص بر عهده سازمان فوق است.

اطلاعیه ای در این سامانه در تاریخ 1394/05/26 منتشر شد با این توضیح که: با توجه به ضرورت بروز رسانی اطلاعات در سامانه، به اطلاع می رساند که خانوارهایی که یارانه آنها از ماههای گذشته قطع شده است از روز یکشنبه مورخ 94/6/1 و خانوارهایی که یارانه آنها از مردادماه قطع شده است از روز چهارشنبه مورخ 94/6/4 به سامانه ثبت اعتراض مراجعه فرمایند. با توجه به اینکه این سامانه تنها راه رسیدگی به درخواست های یارانه ای میباشد کماکان اگر نسبت به قطع یارانه خود سوال و شکایتی دارید میتوانید از طریق این سامانه اقدام نمایید .

در این سامانه بخشی برای استعلام وضعیت یارانه سرپرست های خانوار وجود دارد که از آن طریق و با داشتن شماره کارت ملی سرپرست خانوار و شماره حساب ثبت یارانه از دلایل حذف یارانه و یا شرایط دریافت مجدد یارانه اطلاع حاصل نمایید .

yarane10.PNG

 

 


اگر می خواهید بیشتر بدانید :توضیح درباره ارسال پیامک‌ به سرپرستان خانواده هایی که یارانه آنها قطع شده است

 

 

تهیه و تدوین : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: سیمرغ