دو موسسه دیگر غیرمجاز اعلام شدند
بانک مرکزی هشدار داد که دو موسسه «شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز» و «واحد اعتباری ولیعصر (عج)» مجوز هیچ گونه فعالیت از بانک مرکزی ندارند.

دو موسسه دیگر غیرمجاز اعلام شدند

شرکت تعاونی کشاورزی توسعه البرز و واحد اعتباری ولیعصر (عج) در قالب واحدهای اعتباری وابسته به شرکت‌های تعاون روستایی اغلب در البرز و تهران علاوه بر نقض قوانین و مقررات ذیربط و بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی مبادرت به فعالیت اعتباری می‌کنند و بانک مرکزی با همکاری نهادهای نظارتی و انتظامی اقدام‌های لازم را برای جلوگیری از گسترش فعالیت آنها انجام داده است.

بر اساس این خبر، تاکید می‌شود این شرکت‌های تعاونی غیرمجاز مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی نداشتند و فعالیت شعب آنها هم غیرقانونی است به همین دلیل ضروری است که هموطنان عزیز برای جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال خود از هرگونه ارتباط با این تعاونی‌های غیرمجاز خودداری کنند.

در غیر این‌صورت بانک مرکزی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تضییع حقوق مشتریان این شرکت های تعاونی غیرمجاز به خصوص استرداد وجوه سپرده‌گذاران را به گردن نمی گیرد.

 از هموطنان گرامی درخواست می‌شود پیش از سپرده گذاری در بانک ها و موسسات اعتباری به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی مراجعه کنند و از فهرست بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز اطمینان یابند.


 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir