آخرین تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت مخابرات
شرکت مخابرات ایران، تعرفه‌های جدید اینترنت خود را از حداقل سرعت ۵۱۲ کیلوبیت‌برثانیه با حجم ۱۴ گیگابایت ماهانه و حداکثر سرعت ۱۶ مگابیت‌برثانیه با حجم ۱۳۰ گیگابایت اعلام کرد.

تعرفه های اینترنت ثابت مخابرات اعلام شد

تعرفه‌های جدید غیرحجمی اینترنت ثابت از دهم آذرماه اجرایی می‌شود و در این راستا، شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت تعرفه‌های رقابتی خود را اعلام‌کرده‌اند.

محمدرضا بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت غیرحجمی این شرکت بر اساس اصول سرعت‌محوری، کاهش هزینه مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین‌الملل و رعایت مصرف منصفانه، گفت: تعرفه‌های جدید در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت در راستای اجرای مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و در جهت بهبود کیفیت خدمات عرضه شده است.

وی با بیان اینکه این تعرفه‌ها با توجه به نیاز مشتریان طراحی و با بررسی‌های کارشناسی، تدوین شده که متعاقبا اجرایی خواهد شد، افزود: تعرفه‌ی سرویس‌های غیرحجمی بر اساس یک سقف مصرف منصفانه (Fair usage policy) مشخص شده که تعیین این سقف حجم برای کاربر به منظور ایجاد رقابت بیشتر و به نفع کاربران به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی سپرده شده است.

جدول تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در شکل زیر آمده است:

آخرین تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت مخابرات

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir