سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی اعلام شد
بر اساس یکی از مصوبات این جلسه، سقف معافیت مالیاتی که روز گذشته تا 2 میلیون تومان برای کارکنان دولتی و غیردولتی تصویب شده بود، امروز مجددا تصحیح شد.

صحبت های سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 درباره معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97، به تشریح نشست امروز عصر کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: در جلسه امروز عصر نیز به ادامه بررسی هزینه‌های و درآمدها پرداختیم.

وی با اشاره به مصوبات نشست عصر کمیسیون، افزود: بر اساس یکی از مصوبات این جلسه، سقف معافیت مالیاتی که روز گذشته تا 2 میلیون تومان برای کارکنان دولتی و غیردولتی تصویب شده بود، امروز مجددا تصحیح شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97، همچنین عنوان کرد: نهایتا سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیر دولتی تا 2 میلیون و 300 تومان مصوب شد.

طبق مصوبه دیگر عصر کمیسیون تلفیق، شرکت ملی گاز ایران موظف شد مبلغ 300 میلیارد تومان از محل سرجمع صادرات گاز طبیعی در سال 97، به تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان، اعم از اجرای خطوط فشارقوی گاز، خطوط تغذیه و تکمیل طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای کم برخوردار کشور اختصاص دهد، که این مبلغ صرف بازپرداخت تعهدات دولت به پیمانکاران طرح‌های مذکور می‌شود.

بر اساس دیگر مصوبه کمیسیون، مشترکین روستایی و چاه‌های کشاورزی از پرداخت 8 درصد مبلغ برق مصرفی که مربوط به شهرها بود، معاف شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com