خرید و فروش ارز در پمپ بنزین!
 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به گزارش رویترز مبنی بر خرید و فروش ارز در پمپ بنزین ها واکنش نشان داد و اعلام کرد: "موضوع خرید و فروش ارز در جایگاههای توزیع سوخت قویا از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تکذیب می گردد.

تکذیب خرید و فروش ارز در پمپ بنزین ها

دوم خردادماه سال جاری خبرگزاری رویتزر گزارشی از بازار ارز ایران و نقل و انتقالات دلالی ارز در کشورمان منتشر کرد که در بخشی از این گزارش آمده بود: "خارجی‌هایی که در تهران حضور دارند گفته‌اند، آنها ارز را از دلالان در زیرزمین ساختمان‌ها یا پمپ‌بنزین‌ها خریداری می‌کنند. یک تبعه خارجی در این باره گفت: «این کار از خرید مواد مخدر خطرناک‌تر است»."

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به این گزارش رویترز واکنش نشان داد. مشروح این توضیحات بدین شرح است:

" به اطلاع خوانندگان محترم می رساند، برابر دستورالعمل های صادره از سوی این شرکت هرگونه اقدام خارج از ضوابط عرضه سوخت در جایگاههای توزیع سوخت ممنوع و غیرقانونی است و صاحبان جایگاهها در سراسر کشور موظف به فروش بنزین موتور و نفت گاز و خدمات رسانی به شهروندان عزیز می باشند. بدیهی است در صورت بروز هرگونه تخلف در این خصوص با آن برخورد قانون خواهد شد. ضمنا موضوع خرید و فروش ارز در جایگاههای توزیع سوخت قویا از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تکذیب می گردد."

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com