دانشجویان دارای بیماری های خاص و تایید شده توسط واحد دانشگاهی و معرفی شده به سازمان مرکزی از جمله شرایط خاص برای انتقال از واحدی به واحد دیگر هستند...
 

آخرین مهلت برای ارائه درخواست نقل و انتقال از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه 15 بهمن ماه به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان نقل و انتقال در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید درخواست مکتوب خود را برای بررسی تا 15 بهمن ماه به واحد مبدا ارائه کنند. دانشجویان دانشگاه آزاد هر سال دو بار در تاریخ های 15 خرداد تا 15 شهریور و 15 آذر تا 15 بهمن می توانند درخواست نقل و انتقال خود را به واحدهای دانشگاه آزاد ارائه دهند.

خانواده هایی که بیش از یک فرزند در دانشگاه آزاد اسلامی دارند، دانشجویان دختری که بعد از ورود به دانشگاه ازدواج می کنند و دانشجویان دختری که قبل از ورود به دانشگاه ازدواج کرده اند به شرط آن که حداقل نمره آخرین فرد قبولی رشته مورد نظر را کسب کرده باشند، خانواده شهدا و ایثارگران، فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور اعم از دولتی و آزاد، فرزند کارمندان خاص دولت، فوت والدین دانشجو، فوت یکی از والدین دانشجو در صورت ارائه حکم سرپرستی خانواده، دانشجویان دارای بیماری های خاص و دانشجویانی که توسط واحدهای دانشگاهی تایید شده باشند و به سازمان مرکزی معرفی شوند از جمله شرایط خاص برای انقال از واحدی به واحد دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی است.

بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو نباید منعی برای ادامه تحصیل داشته باشد. انتقال دائم دانشجو در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین نامه نقل و انتقالات فقط یک بار امکانپذیر است. انتقال دائم دانشجو نیز در تمامی موارد آیین نامه در ترم آخر تحصیلی ممنوع است و میهمانی دانشجو در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین نامه به مدت دو نیمسال امکان پذیر است.

دانشجویان جدید الورود پس از گذراندن یک ترم تحصیل در دانشگاه می توانند درخواست نقل و انتقال خود را ارائه کنند. متاهلین، ممتازین سماء، فرزندان هیئت علمی و شاهد و ایثارگر می‌ توانند از ابتدای ورود به دانشگاه نسبت به انتقال خود اقدام کنند.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news