مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 94 از روز یکشنبه 17 اسفند 93 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه 20 اسفند 93 پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 94 برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین کد‌رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانستند نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند، مهلت مجددی تعیین شده است.

وی افزود: مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 94 از فردا یکشنبه 17 اسفند 93 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه 20 اسفند 93 پایان می‌پذیرد.

توکلی تصریح کرد: داوطلبان ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه این سازمان درباره اعلام زمان مجدد برای ثبت‌نام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال 94 که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش 4 اسفند و دوشنبه هفته آینده 11 اسفند 93 منتشر شده است برای ثبت‌نام در مهلت مجدد در نظر گرفته شده اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان مرحله اول ثبت‌نام، تعداد 848 هزار و 428 داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال 94 ثبت‌نام کرده‌اند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com