تمدید مهلت انتخاب رشته دکترای ۹۴
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکترای ۹۴ تا روز یکشنبه از ایجاد اصلاحاتی در دفترچه راهنمای این دوره خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره انتخاب رشته مجازین انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دوره نیمه متمرکز دکترای سال 94 اظهار داشت: تا ساعت 8 صبح پنجشنبه سوم اردیبهشت‌ ماه  23 هزار و 603 داوطلب از بین 56 هزار و 740 داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته خود و تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام کرده‌اند به عبارتی دیگر 42 درصد از مجازین به انتخاب رشته در این فرصت نسبت به تکمیل فرآیند انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

وی افزود: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکترای سال 94 مهلت انتخاب رشته این آزمون تا ساعت 24 روز یکشنبه 6 اردیبهشت تمدید شد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: داوطلبان و مجازین انتخاب رشته می‌توانند براساس اطلاعیه سازمان در خصوص تمدید مهلت انتخاب رشته و همچنین اصلاحات صورت گرفته در دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی این دوره از آزمون که از ساعت 18 عصر پنجشنبه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد:‌ آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نسبت به تکمیل فرآیند انتخاب رشته خود و فرم اینترنتی انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند می‌توانند ضمن مطالعه این اطلاعیه و با مشاهده اصلاحات صورت گرفته در کد رشته‌های امتحانی در صورت لزوم نسبت به ویرایش و اصلاح کد رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : tasnimnews.com