زمان ثبت نام بدون آزمون کاردانی علمی کاربردی اعلام شد
زمان ثبت نام بدون آزمون متقاضیان دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای حضوری و نیمه حضوری سال تحصیلی 95-94 دانشگاه جامع علمی – کاربردی اعلام شد.

دکتر اخباری سرپرست دانشگاه علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: متقاضیان ثبت نام در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای سال تحصیلی 95-94 می­توانند از تاریخ 24 تا 30 تیرماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند.

دکتر اخباری در این باره توضیح داد: در راستای منویات وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر رویکرد تحولی در برنامه های عملیاتی این دانشگاه، اختصاص ظرفیتهای مناسب به کد رشته محل‌ها، در پذیرش امسال براساس نیاز دستگاه‌های اجرایی، پذیرش متقاضی صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی - کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم با در نظر گرفتن آیین نامه نظام آموزش‌های مهارتی و فناوری و سیاست‌های کلی اشتغال، هدف اصلی خود را تربیت نیروهای انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص براساس نیاز بازار کار می داند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی در پایان گفت: براین اساس رشته های آموزشی دانشگاه در دو مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای، علاوه بر رفع نیاز بازار کار و دستگاههای اجرایی، مهارت محور بوده و با افزایش توان مهارتی دانشجویان، دانش آموختگان را به سمت خود اشتغالی و تجاری سازی علم سوق می دهد.

 

منبع: ایسنا