تقویت رابطه بین صنعت و دانشگاه الزامی است
احمد غریوی : در یک‌سال گذشته برای استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها و برقراری رابطه بین آن‌ها در زمینه ایجاد اشتغال تلاش‌های زیادی شده است.

احمد غریوی با اشاره به تشکیل کمیته ویژه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها، اظهار داشت: هدف این کمیته استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاهی، دانشجویان و خود دانشگاه است تا نگرش دانشجویان و فارغ‌التحصیلان به کار تغییر کند.مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه بخش دولتی پاسخگوی نیاز فارغ‌التحصیلان نیست، تصریح کرد: فعال‌سازی بخش خصوصی و تعاونی‌ها برای اشتغال جوانان نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که این امر با کمک جهاددانشگاهی می‌تواند میسر شود.

غریوی خاطرنشان کرد: مراکزی برای آموزش کارآفرینی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای آموزش قوانین کسب و کار با همکاری جهاد دانشگاهی و موسسات آموزشی ایجاد شده است.

وی همچنین از بازگشایی مرکز مشاوره و کارآفرینی خبر داد و گفت: امسال سه مجوز از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای این مراکز صادر شده است که تحت حمایت این اداره خواهند بود.

وی درخصوص نقش زنان در اشتغال، افزود: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و این ظرفیت بالایی است که با توسعه مشاغل خانگی و تعاونی‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.