بسته شدن در‌ بلوک‌های خوابگاهی به روی دختران دانشجو
استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات تهویه خوابگاه‌های دانشجویی عنوان کرد: بسیج تمام امکانات استان برای حل مشکل دانشجویان شهیدچمران/با کسانی که کوتاهی کردند برخورد می‌شود

جزئیات درباره خبر جنجالی بسته شدن خوابگاهی دانشگاه چمران به روی دانشجویان

استاندار خوزستان در خصوص اعتراض دانشجویان دختر خوابگاه حضرت معصومه(س) دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به وضعیت سیستم‌های تهویه این خوابگاه، گفت: اگر دانشجویان همکاری لازم را انجام دهند، تمام امکانات استان را برای حل مشکلات آن‌ها بسیج خواهم کرد. دکتر غلام‌رضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرکزی را در منطقه برومی اهواز با همکاری شرکت نفت آماده کرده‌ایم که دارای 150 اتاق و بسیار شیک، مجهز و استاندارد است و به دانشگاه اعلام کردیم تا در صورت نیاز دانشجویان را به این خوابگاه منتقل کنند.

اگر دانشجویان این آمادگی را داشته باشند تا در خوابگاه‌های دیگر استقرار پیدا کنند، همه امکانات استان را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات دانشجویان دختر خوابگاه حضرت معصومه(س) حل شود. طبق صحبت‌هایی که با رییس دانشگاه شهید چمران اهواز انجام گرفته، گفته شد که اعتبار لازم برای خرید چیلر نو و تعمیرات چیلرها فراهم شده است اما مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامی انجام نداده‌اند.

 از رییس دانشگاه دانشگاه خواسته‌ام که اگر واقعا چنین مساله‌ای صحت دارد، به‌طور جدی با کسانی که کوتاهی کرده‌اند برخورد شود.

در بلوک‌های خوابگاهی دانشگاه چمران به روی دانشجویان بسته نشده است

پس از انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر بسته شدن در‌ بلوک‌های خوابگاهی به روی دختران دانشجو، روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز با انتشار اطلاعیه‌ای این مساله را تکذیب کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «پس از انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر تهدید دانشجویان به کمیته انضباطی و بستن درب بلوک‌های خوابگاهی بر روی دانشجویان، روابط عمومی دانشگاه این مساله را تکذیب می‌کند.ورود و خروج به مجتمع خوابگاهی از طریق درب اصلی مجتمع برای صیانت از امنیت دانشجویان و ورود افراد متفرقه همیشه تحت کنترل است.

در روزهای اخیر بروز مشکلاتی در سیستم‌های سرمایشی خوابگاه‌های دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، اعتراضات دانشجویان نسبت به این مساله را به دنبال داشته که کارکنان و مسئولان دانشگاه گفته‌اند درصدد حل مشکل پیش‌آمده هستند.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir