دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران آزاد می‌شوند/ازدانشجویان انتظار فعالیت‌های ساختارشکنانه نداریم
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با تاکید بر اینکه تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در تجمعات اخیر بازداشت شده‌اند گفت: این دانشجویان به زودی و قبل از شروع امتحانات پایان ترم آزاد خواهند شد

آمار دقیقی از تعداد بازداشت شدگان نداریم ولی پیگیری می‌کنیم این دانشجویان هر چه سریعتر آزاد شوند

دکتر غفاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در اعتراضات اخیر فقط دانشگاه تهران درگیر یک‌سری اعتراضات از سوی دانشجویان شد و دانشجویان در تجمعات خود مطالباتی داشتند و نکاتی را مطرح کردند؛ اما در داخل دانشگاه حادثه یا مورد خاصی برای دانشجویان اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه تصریح کرد: اعتراضات اخیری که در دانشگاه تهران اتفاق افتاد، مسائلی بود که از بیرون از دانشگاه وارد دانشگاه شد و این مطالبات در بیرون دانشگاه رقم خورده بود. اینطور نیست که از درون دانشگاه به بیرون منتقل شده باشد و به جز دانشگاه تهران، سایر دانشگاه‌ها نیز ورودی به این مسائل نداشته‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با تاکید بر اینکه تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در تجمعات اخیر بازداشت شدند، گفت: آمار دقیقی از تعداد بازداشت شدگان نداریم. البته به نظر می‌رسد تعداد افراد بازداشت شده زیاد نباشد، ولی پیگیری می‌کنیم این دانشجویان بازداشت شده نیز هر چه سریعتر و قبل شروع امتحانات  پایان ترم آزاد شوند.

دکتر غفاری در پایان با بیان اینکه انتظار ورود دانشجویان به فعالیت‌های ساختارشکنانه را نداریم، گفت: دانشجویان همیشه مطالبه‌گر هستند و مباحث خود را به شیوه‌های مختلف و از جمله نقد مطرح می‌کنند، ولی اینکه به فعالیت‌های ساختار شکنانه ورود کنند، از هیچ دانشجویی انتظار نمی‌رود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir