درگیری در خوابگاه دختران دانشگاه خوارزمی با ورود یک دانشجوی پسر
یکی از مسئولان حراست دانشگاه خوارزمی از ورود یک دانشجوی پسر به خوابگاه دختران خبر داد و گفت: این دانشجو بازداشت و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

دانشجوی پسر با شکستن در و شیشه‌ها قصد ورود به یکی از اتاق‌ها را داشته است

یکی از مسئولان حراست دانشگاه خوارزمی گفت: عصر امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت یکی از دانشجویان پسر دانشگاه خوارزمی که حالت روانی خوبی نداشته با عبور از فنس‌های اطراف خوابگاه دختران وارد ساختمان شده و با شکستن در و شیشه‌های خوابگاه قصد ورود به یکی از اتاق‌ها را داشته است.

وی ادامه داد: این دانشجو پس از شکستن در اتاق متوجه می‌شود که فرد مورد نظر خود در آن اتاق نیست.

این مسئول حراست دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: این دانشجو که بر اثر شکستن شیشه‌های خوابگاه زخمی شده بود توسط پرسنل انتظامات دانشگاه دستگیر و پس از بخیه شدن زخم‌ها در درمانگاه دانشگاه به نیروی انتظامی تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده این دانشجو در جریان موضوع قرار گرفته است افزود: مسئول حقوقی شکواییه دانشگاه را به کلانتری تقدیم کرده و چون این موضوع حاد است دانشگاه به آن ورود نمی‌کند و توسط قوه قضاییه بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حراست دانشگاه به دانشجویان این اطمینان را داده است که تا آخرین روز امتحانات نیروی اضافه در اطراف محوطه خوابگاه مستقر گردد تا در ایام تعطیلات تابستان برای بهبود حفاظ اطراف خوابگاه اقدام شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir