متهم سابقه‌دار كه برای سرقت و زورگيری از مردم و مغازه‌داران تهرانی،‌ با اسيد آنها را می‌سوزاند، دستگير شد و در بازجويی پليسی به چندين فقره جرم مشابه اعتراف كرد.
 
 

 

جام‌جم:چند روز پیش مردی در تماس با كلانتری 153 شهرك ولیعصر از دستگیری سارقی در مغازه همسایه‌اش خبر داد.

ماموران با اعزام به محل حادثه در میدان زاهدی مشاهده كردند مردی میانسال قصد سرقت از مغازه را داشته كه دستگیر شده است.در بازرسی از ساك متهم یك عدد كفن، یك بطری اسید و 2 قبضه چاقو كشف و ضبط شد.

با تشكیل پرونده‌ای در این زمینه، متهم برای تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه پنجم آگاهی تهران قرار گرفت.

ماموران ابتدا به تحقیق از صاحب مغازه ـ شاكی ـ پرداختند كه وی به پلیس گفت: در مغازه‌ام بودم كه متهم در حالی كه كفن به تن داشت، سراسیمه وارد مغازه‌ شد و با برداشتن چند قلم كالا قصد فرار داشت كه مانع او شدم.مرد سارق به مقابله با من پرداخت و پس از آن كه مرا زخمی كرد، از مغازه‌ بیرون رفت اما همسایه‌ها وی را دستگیر كردند.

به این ترتیب متهم مورد بازجویی قرار گرفت و به تناقض‌گویی پرداخت.

متهم، سارق حرفه‌ای بود

ماموران كه احتمال می‌دادند متهم فردی سابقه‌دار است، به بررسی سامانه پلیس پرداختند كه مشخص شد او سابقه‌دار بوده و چند بار به اتهام سرقت و زورگیری دستگیر شده است.در حالی كه تحقیقات ادامه داشت،‌مردی كه از ناحیه هر دو دست دچار سوختگی شده بود، به پایگاه پنجم آگاهی تهران مراجعه و از متهم شكایت كرد.شاكی به پلیس گفت: 6 خرداد همراه دوستانم در یكی از بوستان‌های شهرك ولیعصر تهران بودیم كه مردی كفن‌پوش با چاقو به ما حمله‌ور شد و با تهدید خواست پول و گوشی تلفن همراه خود را به او تحویل بدهیم كه در مقابل خواسته‌اش مقاومت كردیم.

شاكی اضافه كرد: مرد سارق با پرتاب یك بطری به سمتم متواری شد كه در همین موقع در ناحیه دست‌ها و گردنم احساس سوزش شدیدی كردم كه 2 دوستم بلافاصله مرا به بیمارستان منتقل كردند و پزشك بیمارستان نظر داد بخشی از گردنم و دست‌هایم با اسید سوخته است.به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

متهم در مرحله دیگر از بازجویی وقتی در مواجهه حضوری با 2 شاكی پرونده قرار گرفت ناچار به سرقت و زورگیری با پاشیدن اسید به مالباختگان اعتراف كرد.

متهم به پلیس گفت: چند روز پیش از حادثه مغازه‌های منطقه شهرك ولیعصر تهران را زیر نظرمی‌گرفتم و در فرصت مناسب با به تن كردن كفن وارد مغازه‌ها شده و اموال موجود را سرقت می‌كردم. متهم اكنون با قرار قانونی از سوی بازپرس قیصری، رئیس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران در بازداشت به سر می‌برد. افرادی كه در دام این سارق اسیدپاش گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شكایت از او به دادسرای جنایی یا پایگاه پنجم آگاهی تهران مراجعه كنند.

 

 

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
 
www.seemorgh.com/news
 
منبع:jamejamonline.ir
 
 
 
 
مطالب داغ حوادث:
 
ضرب و شتم افسر ناجا تا حد مرگ + عکس
 
شرورهای سارق، مالباخته را آتش زدند!
 
پنچرگیری در لاین سرعت، سر دختر را از تن جدا کرد!
 
بارش باران، 5 زندانی را از زندان فراری داد!
 
توطئه زن برای راننده دلسوز بنز