فردی كه با جذب دختران فراری و معتاد، از آنان برای توزيع مواد مخدر استفاده می‌كرد، دستگير شد.
 
ایسنا: مرد میانسالی با مراجعه به كلانتری 103 گاندی با بیان اینكه دختر جوانشان به نام «مریم» مدتی است به ماده مخدر از نوع شیشه اعتیاد پیدا كرده است مدعی شد كه دختر جوانش از خانه متواری شده اما مریم هر از چند گاهی به خانه بازگشته و با تهدید و زور از والدینش مبلغی دریافت می‌كند.

این مرد با اشاره به پیگیری‌هایش در مورد وضعیت و محل سكونت مریم، گفت: پس از مدتی متوجه شدیم كه او در خانه یكی از اراذل و اوباش بنام در خیابان معلم به نام «قاسم» زندگی می‌كند.

با ثبت این شكایت، ماموران برای تعیین صحت و سقم این مساله تحقیقات خود را آغاز كرده و در تحقیقات اولیه دریافتند فردی به نام «قاسم» معروف به «قاسم افغانی» منزل خود را به مكانی برای زندگی و رفت و آمد دختران جوان و فراری كرده بگونه‌ای كه ضمن آن كه زمینه را برای اعتیاد این زنان فراهم می‌كند، از آن دختران برای تهیه و توزیع موادمخدر استفاده می‌كند.

با به دست آمدن این سرنخ ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی به مدت چند شبانه‌روز محل سكونت «قاسم ‌افغانی» را تحت نظر گرفته و دریافتند در ساعات خاصی از شبانه‌روز افراد مختلفی به صورت مخفیانه به این منزل مراجعه می‌كنند.

بدین ترتیب ماموران بلافاصله مراتب را به مقام قضایی اعلام كرده و با اخذ دستور قضایی در یك عملیات غافلگیرانه و در ساعت 6 صبح یكی از روزهای هفته گذشته وارد منزل متهم شده و متهم را به همراه مریم در مخفیگاه دستگیر كردند.

همچنین ماموران در بازرسی از مخفی‌گاه «قاسم» مقادیری موادمخدر و ابزار آلات استعمال موادمخدر، تجهیزات ماهواره‌ای و یك قبضه سلاح تقلبی و همچنین مقادیر زیادی مدارك جعلی كشف و ضبط شد.

همچنین ماموران در بازرسی از منزل «قاسم» دریافتند كه وی در اطراف منزل خود با نصب دوربین مدار بسته اقدام به كنترل رفت و آمدها در اطراف مسیر منزلش می‌كند.

با انتقال این افراد، ماموران در تحقیقات ابتدایی دریافتند متهم تبعه كشور افغانستان بوده اما با ایجاد مدارك جعلی خود را ایرانی و تبعه یكی از شهرهای استان خراسان معرفی كرده بود.

قاسم به همراه پرونده تشكیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده است.
  
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir 
 
مطالب داغ حوادث:
مار سمی موجب وحشت در بازار شد (+عکس)  
همسرکشی ‌وحشتناک حوالی پمپ بنزین پاسداران+عکس
عربده کشی اراذل و اوباش و تخریب 12 خودرو در خیابان دیالمه تهران (+تصاویر)
شكنجه مرگبار کودک شش ساله توسط ناپدری
عامل جنايت در بازسازی صحنه قتل: اصلا پشيمان نيستم!