باند 10 نفره متجاوزین به نوجوانان دهدشتی از چند سال پیش جنایات شنیع خود را به شیوه ای مشابه شرکت های هرمی در منطقه سازماندهی کرده بودند.

به گزارش مهر، «م . الف» رئیس و سرکرده این باند که صاحب یک کلوپ بازی های رایانه ای در شهر دهدشت بوده به «م. آتاری» معروف است و قربانیان خود را اغلب از میان نوجوانان متمول و دارای خانواده های مطرح و معروف شهر انتخاب می کرد.

ماجرای اخاذی و اذیت و آزار نوجوانان قربانی توسط این فرد و همدستانش از چندین سال پیش شروع شده است و آنها با انتخاب سوژه های خود و کشاندن قربانیان به مناطق خلوت و اطراف شهر و با هجوم و ضرب و شتم قربانی و تهدید جانی او نیات شوم خود را اجرا کرده و سپس با دوربین عکاسی و فیلمبرداری اعمال شنیع خود را ضبط می کردند تا وسیله اخاذی از قربانیان خود را فراهم کنند.

این گروه که متشکل از افرادی سابقه دار و بسیار خشن بودند سابقه چندین مورد درگیری و نزاع را نیز در پرونده های خود دارند به گونه ای که سرکرده آنها معروف به «م. آتاری» علاوه بر این کار به خلاف های دیگری مانند شرخری و اذیت و آزار مردم نیز مشغول بود و هم اکنون نیز چندین پرونده کیفری در رابطه با ضرب و شتم چند نفر در دادگاه شهرستان دهدشت دارد.

این فرد دو سال پیش از این نیز تحت تعقیب نیروهای پلیس بوده که هنگام فرار از استان و در جاده اهواز دچار سانحه تصادف می شود و در اثر این حادثه به دلیل شدت جراحات وارده به کما رفت و به همین دلیل نیز برای پرونده اش حکم منع تعقیب صادر می شود.

با این همه پس از بازگشت از کما وی همچنان به اعمال شنیع خود ادامه می دهد.

با این همه سرانجام یکی از قربانیان این باند با در میان گذاشتن حادثه ای که بر سرش رفته با افراد خانواده خود آنها را به گرفتن انتقام از «م.آتاری» ترغیب می کند و آنها نیز با تعقیب این جنایتکار او را دستگیر کرده و به نقطه ای خارج از شهر برده و پس از وارد کردن آسیب های فیزیکی او را به ماموران پلیس تحویل می دهند.

پس از این حادثه ماموران نیروی انتظامی با تجسس خانه متهم و کشف صدها فیلم و عکس از اذیت و آزار قربانیان و اعمال خلاف عفت انجام شده توسط وی و همدستانش که به وسیله آنها از قربانیان خود اخاذی می کردند سایر همدستان «م.آتاری» را نیز دستگیر می کنند.

در یکی از تلخ ترین حوادث مرتبط با این پرونده وقتی یکی از قربانیان نمی تواند کسی از دوستان و نزدیکانش را در اثر تهدیدهای مکرر این باند مخوف برای سو ءاستفاده های جنسی و اذیت و آزار بدنی نزد آنان ببرد مجبور می شود برای ساکت نگه داشتن این اراذل و اوباش برادر خردسال سه ساله خود را در اختیار این افراد قرار دهد.
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news