پسر جوانی که با توجه به تأثیر ماهواره، اقدام به ربودن و آزار و اذیت زن جوانی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش برنا، هفته گذشته، زن جوانی با مراجعه به مأموران پلیس بوشهر، از ربوده شدن و آزار و اذیت قرار گرفتن خود توسط پسر جوانی خبر داد.

حمیده در شکایت خود به مأموران پلیس گفت: عصر دیروز به همراه پسر سه ساله‏ام در خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودرو پیکان جلوی پایم توقف کرد. هنوز راه زیادی نرفته بودیم که راننده با تغییر میسر و منحرف شدن از راه اصلی، من را به بیابان‏های اطراف شهر برد.

با خواهش و التماس از وی خواستم که کاری به من نداشته باشد، ولی پسر شیطان صفت جلوی کودک سه ساله ام پس از آزار و اذیت، من را به همراه فرزندم رها کرد و به سرعت متواری شد. پس از شکایت زن 27 ساله با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کردند.


مأموران در نخستین گام با کمک شاکی اقدام به چهره نگاری فرضی از متهم کردند که پس از آن، مشخص شد راننده شیطان صفت سیروس نام دارد که در هجده سالگی نیز با طرح نقشه‏ای، دختر جوان دیگری را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود که پس از دستگیری و محاکمه و در یک قدمی اعدام قرار گرفت، اما پس از اعتراض با تعدیل حکم به حبس راهی زندان شد و پس از تحمل دو سال حبس از زندان آزاد شده بود.

با مشخص شدن این موضوع، اکیپی از کارآگاهان اداره آگاهی با محاصره مخفیگاه متهم در یک عملیات پلیسی سیروس را دستگیر کرده و به اداره آگاهی انتقال دادند.
این در حالی است که پسر جوان در بازجویی ها منکر ارتکاب هرگونه جرمی شد.

در ادامه با انجام بازجویی‏های فنی ـ پلیسی و روبه‏رو شدن با شاکی لب به اعتراف گشود. وی درباره نحوه ارتکاب جرم به کارآگاهان گفت: در کودکی پدرم را از دست دادم، به همین علت مجبور به تأمین خرج خانواده شدم.

برای نخستین بار با وسوسه شیطان، دست به سرقت زدم که پس از مدتی شناسایی و دستگیر شدم.
در زندان پس از آشنایی با افراد سابقه‏دار تصمیم به تشکیل باند سرقت موتور گرفتیم که پس از هر بار سرقت با فروش اموال سرقتی به مالخران پول را بین اعضا تقسیم می‏کردیم.

روز حادثه وقتی زن جوان را در کنار خیابان خلوت دیدم با توجه به تاثیری که ماهواره و فیلم‏های مستهجن، روی من گذاشته بودند، تصمیم به ربودن و آزار و اذیت وی گرفتم.

با توجه به اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده متهم برای محاکمه به دادگاه کیفری استان بوشهر فرستاده شد. 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news